• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مریم قجر با بامبول های ترامپ به نیروهای خود روحیه می دهد

  • کد خبر : 21132
  • 04 جولای 2019 - 11:58

وقتی رجوی ها در مورد به سرانجام رساندن سرنگونی به جایی نرسیدند به این فکر افتادند که باید به اقدامات دیگری از جمله جاسوسی و ترغیب کردن غرب به تحریم حکومت ایران اقدام کنند در این راستا از هیچ گونه اقدام خیانت کارانه کوتاهی نکردند ولی چیزی که کاملاٌ مشخص شد سیاست و استراتژی ضد ایرانی رجوی ها در مسیر منافع غرب قرار گرفت .
اکنون ترامپ نیز مانند رجوی ها تقصیر سیاست شکست خورده خود را به گردن دیگران می اندازد، به طور مثال رجوی سالیان است که این تز را دنبال می کند و در تمام سرفصل ها و خط و خطوطی که دنبال می کرد به شکست می رسید، مقصر نیروهای وی بودند که مانع پیروزی خیالی رجوی و نبردن مریم قجر به تهران معرفی شدند.اکنون بعد از به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا از همان بدو شروع کار جیغ بنفش می کشید و نعره سر می داد که اگر ایران فلان کار را انجام ندهد اینگونه می شود ، آنگونه می شود ولی وقتی با حرفهای منطقی مسئولین ایرانی مواجه شد هر روز شاهد بودیم که عقب نشینی مفتضحانه ای کردند و اکنون از همه کشورها می خواهند که ما حاضریم بدون قید شرط مذاکره کنیم تا نشان دهیم که ترامپ در داستان برجام موفق شده و برگ برنده ای در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در دست داده باشد و در این راستا نیز برای اینکه گردن کشی های خود را موجه نشان دهد دست به تحریم دیگری علیه رهبری ایران زده است .
چند روز پیش ترامپ باز هم اقدام به کار غلطی کرده و دوباره ایران را مورد تحریم بیشتر قرار داده است و برای توجیه این کار عنوان می کند که چون پهپاد آمریکایی توسط ایرانی ها سرنگون شده اکنون باید دوباره تحریم شود . چیزی که ترامپ عنوان می کند انگار دنیای کنونی بدون حساب و کتاب است و آنان هر کاری که دلشان بخواهند می توانند انجام دهند و کسی نباید به آنان چیزی بگوید ولی او نمی داند که دوران باج خواهی غرب از کشورها به پایان خود رسیده است .
اما جالبتر اینکه مریم قجر برای اینکه خوی ضد ایرانی خود را نشان دهد از این تحریم استقبال نموده و خواهان تحریم های بیشتر علیه ایران شده است . این اقدام یعنی اینکه او فکر می کند می تواند با تحریم غرب حکومت ایران سرنگون و او به قدرت برسد ولی کند ذهن بودن وی در این که اگر به فرض محال این گونه هم باشد غرب به شما اهمیتی نمی دهد. در ضمن از دیدگاه مردم ایران شما همان جانیان و خیانت کارانی هستید که با دشمن مردم ایران در زمان جنگ همکاری نموده و برای شما این خیانت مجاز بوده است .
در ضمن باید به مریم قجر گفت تا کجا قصد دارید به خیانت و جاسوسی و درماندگی خود برای غرب ادامه دهید تا تکه استخوانی مانند تحریم را جلو شما انداخته تا با لیس زدن اطلاعیه تولید کرده و خواهان استخوان بیشتری برای خود باشید. درکی که رجوی ها از مردم ایران ندارند این است که مردم ایران در مقابل تحریم های افسار گسیخته غرب ایستادگی خواهند کرد و روسیاهی برای مریم قجر و دار و دسته کثیفش باقی خواهد ماند. حالا وقتش است که از رجوی ها سئوال نمود وقتی شما در فاز سیاسی حکومت ایران را آمریکایی معرفی نموده و خواهان شدت عمل بیشتری با سفارت و کارکنان آمریکا بودید  اکنون چه شد که به جای حمایت از مردم ایران در قلب آمریکا تظاهرات راه انداخته و از آنان طلب سرنگونی دارید ؟ اکنون برای همه روشن شد که تمام تبلیغاتی که رجوی علیه انقلاب نوپای ایران در همان فاز سیاسی انجام می داد دروغی بیش نبوده و رجوی فقط تشنه قدرت طلبی بوده و اکنون کاملاٌ روشن شده است که جناح هار غرب و رجوی ها در یک مسیر ضد ایرانی قرار دارند . البته دم تکان دادنهای مریم قجر برای سناتورهای از دور خارج شده آمریکایی نمی تواند منافعی برای او داشته باشد . مریم قجر به این نیاز دارد که با بامبولهای ترامپ به نیروهای خود روحیه بدهد که شما تشکیلات را رها نکنید چون سرنگونی توسط غرب و شروع جنگ در چشم انداز است و بعد از سرنگونی آمریکا به ما نیاز دارد.

البته با این گونه تحلیل های من در آوردی باز هم می خواهد سر نیروهای خود را شیره بمالد . مریم قجر و دار و دسته کثیفش هر چقدر می خواهند اندر فواید تحریم های گسترده تر علیه ایران روده درازی کنند ولی باید این را بدانند که مردم ایران از این مرحله با سرافرازی عبور خواهند کرد و روسیاهی برای مریم قجر و دار و دسته تهی مغزش باقی خواهد ماند .

یادداشت از: هادی شبانی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21132