• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

«اشرف نشان» های رجوی در واشنگتن به ساحت آمریکا اظهار بندگی کردند

  • کد خبر : 21107
  • 02 جولای 2019 - 10:09

طبق برآورد اکثر تحلیل گران سیاسی پیش بینی می شد امسال مریم رجوی به جهت وضعیت امنیتی فرانسه و شرایط بغرنجی که برای تشکیلات منحرفش پیش آمده نتواند، مجوز گردهمایی همه ساله خود در حومه پاریس را بگیرد.

در این اوضاع قمر در عقرب تصمیم می گیرد برای خلاصی از این ضربه و استفاده حداکثری از شرایط فعلی حاکم بر روابط بین ایران و آمریکا خیمه شب بازی خود را در بروکسل و واشنگتن برپا نماید، و از این رهگذر آمادگی بیشتر و حداکثر سرسپردگی خود به اربابشان را اثبات نماید و هم به نیروهای مضمحل و بی انگیزه خود امید تازه ای را تزریق کند .بنابراین تظاهرات چندصد نفره در بروکسل و واشنگتن را جایگزین شوی چندهزار نفره ویلپنت نمود!

و خود از راه دور برای این گردهمایی روضه خوانی کرد که عمده و برجسته ترین مطلب آن چنین بود:

«اشرف نشانها، شورشگران شوریده آزادی ، که صدای ملت ایران هستند ، به نمایندگان دولت آمریکا درود می فرستند و می گویند ما همچنان بنده درگاهتان هستیم و ملت ایران جملگی ماییم شما هیچ نگران نباشید ، بتازید، حمله کنید، بکشید که در پشت صحنه ما ملت ایستاده ایم »

و در آخر هم یک دوجین از خوش خدمتی های خودشان را فهرست کرد که ما چنین کردیم و چنان، از افشای ساخت بمب اتم در سال ۷۰ تا دادن تعهد به عمو سام که ما خوبی های شما را هرگز فراموش نخواهیم کرد .
در این نمایش رسوا، مجاهدین فراخوانی برای شرکت هوادارانشان در آمریکا انتشار داده بودند تا بتوانند تعدادی از لابی های مزد بگیر آمریکایی را نیز به میدان آورند و از آب گل آلود اوضاع سیاسی بهره برداری حداکثری کنند. همانند همه ترفندهای قبلی طبیعی بود که این تظاهرات نیز با همراهی گروهی از افراد اجاره ای برگزار شود، همانطور که پیش از این نیز چنین نمایش هایی در آمریکا برگزار شده بود. این گردهمایی آنقدر رسوا بود که مریم رجوی نتوانست در آنجا حضور فیزیکی داشته باشد لذا از آلبانی پیام ماهواره ای ارسال کرد همانطور که در بالا عرض شد در این پیام چیز تازه ای جز عجز و لابه و ارادت و بندگی نبود تنها نکته قابل ذکر تولید یک واژه جدیدی بود که حامل بیان رسمی و علنی دگردیسی تشکیلات مجاهدین را به خوبی به نمایش گذاشت .

وی نظام ایران را «گرگ کاغذی» خواند تا جایگزین واژه «ببر کاغذی» باشد که بنیانگذاران سازمان آن را برای تحقیر قدرت پوشالی آمریکا در دهه ۵۰ تولید کرده بودند تا به مردم ایران در مقاومت و مبارزه علیه حضور امپریالیسم در ایران، اعتماد به نفس دهند. و حالا ۵۰ سال پس از آن، مریم قجر در دل واشنگتن گردهمایی برپا کرد تا از سناتورها و ارتش جنایتکار آمریکا درخواست کمک برای حمله به کشورش نماید و کشور خودش را در حد «گرگ کاغذی» پایین بیاورد .
اقتدار کاغذی مریم رجوی که امروز در آمریکا به نمایش درآمد، به حدی مفتضح بود که وی نتوانست جز چند تصویر بسته و یا از پشت سر جمعیت منتشر کند. جمعیتی که عمده آن را افراد اجاره ای تشکیل می دادند تا برای سخنرانی چند شخصیت آمریکایی سیاهی لشگر تولید کنند. در این همایش رسوا، سران فرقه رجوی نتوانستند شخصیت های برجسته قبلی آمریکایی را به میدان بیاورند و تنها به چند مهره دست چندم شناخته شده خود بسنده کردند.

سخنرانان این گردهمایی سناتور توریسلی، بیل ریچاردسون، ژنرال جک کین، برد شرمن و مک کلینتاک بودند و چند نماینده مثل کولین آلرد، کنی مک کارت،  سناتور باب منندزو سناتور جان کورنینو نیز پیام هایی برای تظاهرات فرستادند تا لابی گری هایشان خالی از عریضه نباشد و دلارهای کمکی مریم کماکان به آنان اهدا شود .ننگ و نفرت بر دشمنان ایران باد.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21107

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی