• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دولت فرانسه امسال برگزاری نمایش «ویلپنت» را ممنوع اعلام کرد / برنامه ریزی فرقه رجوی برای برگزاری یک تجمع در «بروکسل»، «آلمان» و «واشنگتن»

  • کد خبر : 20876
  • 09 ژوئن 2019 - 11:27

یکی از جداشده های فرقه رجوی در فرانسه گفت: فرقه رجوی خود را برای برگزاری یک تجمع اعتراضی با محتوای «خطر ایران موشکی» در بروکسل،آلمان و واشنگتن آماده می کند.
م. محبی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی فراق اظهار داشت: اولین تجمع قرار است ۲۵ خرداد ماه در بروکسل پایتخت کشور بلژیک برگزار شود و سران فرقه هم اکنون در تکاپوی این تجمع هستند.
وی افزود: نشست های لایه ای این تجمع هر روز با حضور مریم رجوی برگزار شده و در این نشت رجوی با بیان اینکه هر مجاهد یک نفر را باید به این تجمع بیاورد گفته است، تمام توان خود را برای مقابله نظامی بین ایران و آمریکا و معرفی ایران به عنوان یک خطر موشکی به کار می گیریم.محبی ادامه داد: سخنان مریم رجوی در حالی است که از مدت ها پیش و اخیرا مقامات آمریکایی به صراحت گفتند هدف آنها تغییر حکومت و یا رویارویی نظامی با ایران نیست اما این خیانت پیشه گان همچنان خود را به آب و آتش می زنند تا ماهیت کثیف خود را بیش از پیش به اثبات رسانند.
این عضو جداشده تصریح کرد: فرقه برای برگزاری نمایش بروکسل با مهمانان اجاره ای به نام «ایرانیان آزاده» قرارداد بسته تا در ساعت ۳ بعد ازظهر به وقت محلی در میدان «شومن» بروکسل پرچم هایی را که نمی دانند چه چیزی روی آن نوشته، تکان دهند.
محبی با اشاره به اینکه فرقه برای مجری گری برنامه بروکسل یکی از لمپن های خود به نام «نصرت» را در نظر گرفته تا به همراه افراد خود شعارهای موشکی تهیه کنند، افزود: تیم های عملیاتی فرقه هم اکنون در بلژیک و هلند با مسؤولیت فردی به نام «سهیلا»، در آلمان افرادی به نام های «اعظم»، «پروانه»، «لیلا»، «سعید»، در فرانسه به مسؤولیت فردی به نام «فریده» و برخی کشورهای اروپایی مشغول تبلیغات و جمع آوری سیاهی لشکر برای این تجمع هستند.
وی همچنین افزود: فرقه رجوی بر اساس اخبار منتشر شده تصمیم دارد برنامه ای مشابه را در تاریخ ۱ تیر در آلمان و ۸ تیر در واشنگتن آمریکا برگزار نماید و مسوولیت تبلیغاتی تجمع آمریکا را به علیرضا جعفرزاده و سونا صمصامی سپرده است.
فرقه رجوی هر سال در این موقع نمایش ساختگی خود با عنوان «ویلپنت» را در فرانسه برگزار می کرد اما به دنبال برخی درگیری ها و حاشیه های رخ داده در سال گذشته، دولت فرانسه امسال برگزاری این نمایش مسخره را ممنوع اعلام کرد.
فرقه رجوی هر سال برای این نمایش پرهزینه از لابی های خود درآمریکا و عربستان استفاده نموده و سخنران اجاره می کرد اما این بار به نظر می رسد دولت فرانسه نیز پی به خطرات این فرقه تروریستی پی برده و دیگر اجازه بهره برداری از خاک خود را به این فرقه نمی دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20876

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی