• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نگاهی به ۵ سرفصل مهم در تقویم خرداد ماهِ فرقه رجوی: وقتی مریم رجوی بدون حجاب در دادگاه حاضر شد!

  • کد خبر : 20869
  • 09 ژوئن 2019 - 10:40

ما شاهد سرفصل های زیادی در خرداد ماه در سنوات مختلف از سوی فرقه رجوی بودیم اما مهمترین ها به شرح زیر است:سر فصل ۳۰ خرداد ۶۰ آغاز نبرد مسلحانه به عبارتی ورود به فاز نظامی

شکی نیست که رجوی می دانست نبرد مسلحانه چه پیامدهایی دارد و می خواست که تظاهرات به خشونت کشیده شود. برای هر دو طرف سی خرداد روز زورآزمایی بود به همین دلیل از قبل رجوی خودش را برای چنین روزی آماده کرده بود اگر غیر از این بود وی تن به خلع سلاح می داد.

سفر رجوی به عراق در خرداد ۱۳۶۵

رجوی خائن با آمدن به عراق به اصطلاح ارتش آزادیبخش را تشکیل داد و رسماً و علناً وارد جنگ ایران و عراق شد. در واقع به سود دشمن متجاوز علیه مردم ایران در هماهنگی با دستگاههای اطلاعاتی صدام ، تمامی اطلاعات جنگی را به عراقی ها می داد. این واقعه آنقدر غیر مشروع بود که به عنوان منفورترین جریان در تاریخ ایران بین مردم شناخته شد.

ازدواج مسعود رجوی با مریم قجر- ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۴

مسعود رجوی برای این که هژمونی فرقه را تمام و کمال در دست خودش بگیرد در واقع زیر آب سانترالیسم دمکراتیک را زد. خودش را به عنوان رهبر معرفی نموده و به اسم انقلاب درونی ، هر که مخالف بود را از صحنه حذف کرد و آنهایی که موافق بودند را در یک مدار بالاتر قرار داد به تدریج هر چه جلوتر می آمدیم افراد مطیع ، سر سپرده تر می شدند تا جائی که به ربات های فرمان پذیر تبدیل شدند. رجوی با این ترفند فرقه ای برای کنترل ذهن و افکار ، در درون فرقه با استفاده از نشست های تفتیش عقاید به اسم عملیات جاری و غسل هفتگی همه را مجبور کرده بود تا افراد ذهن شان را جلوی جمع تخلیه کنند تا توسط جمع سرکوب شوند طوری که کسی جرات نکند به رجوی انتقاد کند و یا اشکالی بگیرد.

در ضمن رابطه های خانوادگی را قطع کرد دیگر حتی بین پدر و مادر با فرزند رابطه ای وجود نداشت. ما به ازاء مسعود و مریم خودشان را در جایگاه پدر و مادر عقیدتی و آرمانی معرفی کرده بودند و عملاً می گفتند که جایگاه شان از پدر و مادر خونی هم بالاتر است و محدویت های دیگر حالا مجالش نیست همه را برشمارم.

دستگیری مریم قجر با ۱۲۰ نفر دیگر از اعضای فرقه توسط پلیس فرانسه به جرم پولشوئی – خرداد ماه سال ۱۳۸۲

وقتی این واقعه اتفاق افتاد بعضی از اعضای فرقه رجوی به دستور مریم قجر خودشان را آتش زدند تا دولت فرانسه مریم قجر را آزاد کند اما نفس این عمل از زاویه پلیس فرانسه به عمل تروریستی شناخته شد زیرا می توانستند دیگران را هم آتش بزنند و مورد آسیب قرار دهند ، اما جالب این است مریم قجر در ایامی که بازداشت بود حتی حاضر نشد دست به اعتصاب غذا بزند در حالی که اعضای فرقه در بیرون خودشان را آتش می زدند. در دستگاه فرقه ای کنترل ذهن تا کجا پیش رفته بود که افراد چشم و گوش بسته قربانی می شدند ، لازم است یادآوری کنم طبق قانون فرانسه در دادگاه مریم قجر نمی توانست با روسری حاضر شود مجبور شد بدون روسری به دادگاه برود بی مرزی مریم قجر در تعادل قوا حتی حاضر شد از حجابش هم بگذرد.

اعدام بنیانگذاران سازمان توسط شاه – چهارم خرداد ۱۳۵۱

اما کثیف ترین کار مسعود رجوی این بود که بعد از دستگیری به محض این که روانه زندان شد با یک سیلی ، پایگاه مخفی بنیانگذاران را لو داد همکاری او با ساواک تا جائی پیش رفت در حالی که خودش هم به اعدام محکوم شده بود ساواک حکمش را به حبس ابد تقلیل داد و بقیه افراد همه را اعدام کردند . یعنی می توان گفت که ماه خرداد ماه افشای ماهیت رجوی جنایت کار می باشد.

گلی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20869

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی