• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

خاموشی «ویلپنت» و کراوات های اتو کشیده!

  • کد خبر : 20860
  • 08 ژوئن 2019 - 11:11

هر ساله از چند ماه قبل تیم های حرفه ای رجوی شروع به تبلیغ و بستن قرار داد با افراد بیکار و ولگرد محله های بدنام کشورها می کردند تا نیروی چند ساعته جذب نمایند و یک نمایش سالانه از ۳۰ خرداد برگزار نمایند.
در این پروژه ها اصل بر سیاهی لشگر و در نهایت قرارداد کلان با چند نفر شاخص که مخصوص روی سن و خواندن متن نوشته شده از سوی رهبری فرقه بود.بوق و کرنای فرقه رجوی و جوسازی چند ماهه اش گوش فلک را کر می کرد و ته آن هم یک مهمانی و پذیرایی مفت از رنگین پوستان و ولگردهای بی سرپناه بود و بس! و هیچ نتیجه و راندمانی برای فرقه رجوی در بر نداشت.
اما امسال ازاین پروژه و جوسازی ها ونمایش های دروغین خبری نیست و رجوی ها در لاک دیگری رفته اند . برابر تجربه و برخی دیالوگ های غیرمستقیم در ورود و خروج های اسیران در آلبانی (اشرف ۳) از زمان کلید خوردن پروژه بولتون و حرکت ناو جنگی آمریکا به خلیج فارس، رجوی طبق سیاق ثابت به افراد ساعت سین داده و به آنها هشدار داده کمربندهای خود را سفت کنند ، موها را رنگ بزنند ، کت وشلوار و کراوات اتو کشیده آماده کنند ، کفش ها را واکس بزنند و کوله های انفرادی با تمام تجهیزات آماده نمایند و گوش به زنگ باشند تا اولین تیر شلیک شود.
رجوی قول داده بعد از اولین شلیک ناو، برادر بولتون به ساحل مانز می آید و همه با هم سوار می شوید و حرکت به سمت ایران برای تحویل گیری حکومت و قدرت خواهد بود.
رجوی گفته دفعه قبل در فروغ اشتباه محاسباتی شد و هواپیمای صدام قرار شد تا همدان ما را همراهی و اسکورت کند اما نشد که به عراق برگشتیم .
اما این بار فرق می کند و بدون هیچ شک و شبهه ای با کراوات به تهران می رویم و دیگر نیاز به روزشمار برای اینکه ببینیم کانون خرگوشی چه غلطی می کند نیست .
رجوی دیگر قول و تعهد سال و ماه نگرفته و گفته به زودی و فقط منتظر تصمیم بولتون باشید. این وعده توخالی هم زیرسئوال رفت . ترامپ و جان بولتون عقب نشینی کردند و گفتند ما قصد تغییر حکومت در ایران را نداریم و بدون جنگ و مذاکره ای قضیه تمام شد.
اما رجوی بور شد و حالا مانده با این وعده و ساعت سین و کت و شلوار و کراوات رزمندگان سالمند و موهای رنگ شده و چک لیست های وظایف حکومت داری چکار کند؟ در واقع تصمیم های کودکانه و مسخره رجوی مانند خیالبافی های کودکان در کوچه است . اگر نبود که درسال ۶۷ (فروغ) هشت هزار نیرو را داخل خودرو و به ستون درجاده بدون هیچ تاکتیک واستراتژی روانه زیرتوپ و تیربار و هواپیما نمی کرد .
اگر واقعأ اعضای اسیر موجود در اشرف ۳ بعد از این وعده توخالی رجوی لحظه ای درنگ کنند و بیرون نیایند دنیا را که باخته اند آخرت خود را هم می بازند.

انتهای پیام /  

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20860

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی