• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

واکنش های عصبی فرقه رجوی درباره سفر گروهی از تجار ایرانی به آلبانی

  • کد خبر : 20852
  • 08 ژوئن 2019 - 8:57

چند روز پیش در سایت فرقه، خبری درباره مسافرت گروهی از ایرانیان برای فعالیت های تجاری به کشور آلبانی درج شد که همراه با واکنش های عجیب و غریب و هیستریکی بود.
خود شیفته ها خود را مرکز عالم می دانند و از هر نظر به گونه ای اغراق آمیز و افراطی خود را مهم احساس می کنند.
بدشانسی و بدبختی اعضای قربانی فرقه رجوی این بود که رجوی در حالی با نامردی تمام خود را رهبر مادام العمر سازمان جا زد، به شدت دچار خودشیفتگی و عاشق قدرت هم بود و این ظلمی مضاعف به اعضا بخت برگشته بود.
در یک دهه اخیر اغلب رها شدگان از چنگال فرقه کم و بیش به شخصیت خودشیفته سرکرده فرقه و مخصوصا بیماری خود بزرگ بینی ، و قدرت طلبی او واقف بوده و در افشاگری ها اشاره هایی می نمودند ولی با کمال شگفتی هر بار صحنه ای دیگر از وقاحت ، رذالت و اوج پستی این تبار نیستی را نظاره می کنیم.چند روز پیش در سایت فرقه خبری درباره مسافرت گروهی از ایرانیان برای فعالیت های تجاری به کشور آلبانی درج شد که همراه با واکنش های عجیب و غریب و هیستریکی بود و احتمالا به دستور سرکرده خود شیفته فرقه از سر وحشت و رذالت اطلاعیه صادر نمودند که این توطئه جدید است و آنها گروه تجاری نیستند ، داد و فریاد سر دادند که بله حتما به خاطر ما ، ترور و کشتن و بردن ۳ هزار نفر موجود در آلبانی آمده اند و در ادامه با خط و نشان کشیدن برای کشور آلبانی نوشتند نبایستی اجازه ورود به آنها بدهید زیرا آنها تروریستند.
در این رابطه باید به سرکردگان آدم کش و آدم دزد فرقه و رهبر فراری آن باید گفت
اول شما تکلیف تان با خودتان هم معلوم نیست، ۳هزار نفر موجود در کمپ اگر آدم های آزادی هستند که خودشان می توانند برای خود تصمیم بگیرند و نیازی نیست که شما از نگرانی به هزار دوز و کلک و توطئه چینی های متعدد دست بزنید و به اسم حفاظت اعضا برعکس در خفا برای بستن کمیساریای پناهندگی و سفارت ایران دست به دامان امریکا و اسرائیل باشید.
دوم به رهبر گور به گور شده باید گفت اگر جرئت داری اول از سوراخ بیرون بیا و برای یک بار هم شده در زندگیت جا خالی نده و به خط مقدم بیا، پاچه گرفتن و یاوه سرایی از درون مخفی گاه فایده ای ندارد.
سوم به این خود شیفتگان عالم که هر خبری در دنیا و مسافرت هر ایرانی را با شانتاژ معطوف به خود می دانند باید گفت این سو استفاده های خبری فایده چندانی ندارد و وضعیت بهم ریخته درون تشکیلات را درمان نخواهد کرد.
اعضای به جان آمده و زندانی در آلبانی که امید کمیساریا را هم از آنها گرفتید بهتر از دیگران شما را شناخته و اشک های تمساح را باور ندارند.
اعضایی که سنگ حفاظت آنها را به سینه می زنید به خوبی به یاد دارند که چگونه آنها را در عراق دربرهه های متفاوت به کشتن دادید به خوبی به یاد دارند که چگونه رهبر خودشیفته با فرمان خودسوزی در همین ایام در سال ۱۳۸۲ باعث به قتل رسیدن دو تن و ناقص خلقه شدن ۲۴ تن دیگر شد. به خوبی به یاد دارند که هزاران تن را در عملیات مرصاد و سایر جنگ های موهوم برادرکشی دیگر به کشتن داد و به خوبی به یاد دارند که اعضا ناراضی را چگونه یکی پس از دیگری ترور شخصیت و ترور فیزیکی می نمودند.
و حال این را هم به خوبی می دانند بالاخره روزی خواهد رسید که در کتاب های تاریخ واقعیت مخوف و نفاق فرقه رجوی به ثبت خواهد رسید.
مریم سنجابی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20852

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی