• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

افشاگری از روش های فریب تلفنی توسط فرقه رجوی / فرقه رجوی چگونه کانون شورشی جذب می کند / کانون های شورشی صرفا محصول دستگاه دروغ پرداز فرقه است

  • کد خبر : 20850
  • 06 ژوئن 2019 - 14:30

من به عنوان یکی از قربانیان فریب و نیرنگ فرقه رجوی لازم دیدم برای اطلاع و روشن شدن افکار عمومی وهمچنین هشدار به نسل جوان برای هوشیاری درقبال شیوه های فریب وجذب، این نامه را به مثابه یک احساس مسئولیت درقبال نسل جوان این کشور بنویسم تا در قبال شیوه های فریبنده سران ان هوشیار ومراقب باشند.

موضوع ازاین قراراست که این فرقه به واسطه یکی از خویشاوندانم که سالها از او اطلاعی نداشتم از طریق شبکه مجازی وکانال تلگرام با من ارتباط برقرار کرد. درابتدا از اینکه چگونه بعداز سالیان قطع ارتباط شماره من را به دست آورده خیلی تعجب کردم ولی مسائل عاطفی و خویشاوندی و حس کنجکاوی نسبت به اطلاع از وضعیت ایشان بعد از سال ها بی خبری و اینکه اکنون کجاست و چکار می کند صرفا از موضع عاطفی به پیامش پاسخ دادم. با توجه به اینکه کدهایی از خودم واعضای فامیل می داد تشخیص دادم که خودش می باشد و به او اعتماد کردم.تماس های روزهای اولش درحد سلام واحوالپرسی بود ولی مدتی بعد اقدام به ارسال عکس وفیلم از فعالیت های فرقه رجوی کرد و در ادامه فیلم هایی از اعتراضات واعتصاب ها درداخل کشور برایم فرستاد.

برای من قدری تعجب آور بود که بعد از سال ها دوری فامیل به جای پرداختن به اقوام و به خصوص اطلاع از وضعیت خواهران و برادران عمده پیام هایش مضمون سیاسی دارد؟ در برخوردهای بعدی دریافتم که بهنگام تماس عده دیگری به او خط می دهند و بعضا فرهنگ پیام ها تغییر می کرد.

حدس وشک من درست بود چون درپیام های بعدی سعی در تحریک من وایجاد انگیزه کاذب برای شروع فعالیت علنی کرد.

مثلا از من پرسید میدانی که دیگر کار حکومت تمام است و سراسر شهرها شلوغ شده؟ پس توهم باید دست به کارعملی بزنی و با جذب دیگر جوانان شهر کانون شورشی تشکیل دهی و به شعارنویسی و گرفتن فیلم از تجمع های اعتراضی مردم بپردازی!

وقتی من به او گفتم کسی را نمی شناسم. گفت مهم نیست خودت بنویس وهر بار یک شماره بنویس مثلا یک تا بیست را زیر شعارها بنویس تا همه فکر کنند ۲۰ کانون شورشی دراین شهر فعالیت دارند ولی باید شعارها را تغییر بدهی. از این نحوه برخورد غیرصادقانه اش خیلی بدم آمد و بعد از اینکه احساس کردم می خواهد از رابطه خویشاوندی سواستفاده کند و ارتباطش از حیطه خانوادگی خارج شده تصمیم به قطع ارتباط با اوگرفتم و خوشبختانه هوشیاری من در برخوردها باعث شد این فرقه نتواند از من سواستفاده نموده و برایم مشکل امنیتی ایجاد کند.

تجربه این تماس به من آموخت که:

اول: این فرقه باسواستفاده از رابطه خویشاوندی اعضا و انگشت گذاشتن روی مسائل عاطفی سعی در فریب و جذب افراد جوان و نا آشنا به تاریخچه سراسرخیانت آمیز سازمانشان را دارد.

دوم: کانون های شورشی به هیچ وجه اصالت وجودی ندارد وصرفا محصول دستگاه دروغ پرداز سازمان است. سران این فرقه با ه بکارگیری شیوه های پیچیده مغزشویی وفریب اذهان جوانان تلاش می کنند نسل جوان را بدون اینکه درتماس ها خود را علنی کنند به دام بیندازد که خوشبختانه در اکثر موارد سرشان به سنگ خورده است.

ماهیت پلید ، عدم صداقت و سواستفاده این فرقه از عواطف و احساسات خانوادگی برایم مشخص شد و بزرگ ترین تجربه تماس هایم بود.

در آخر از تمامی خانواده هایی که عضوی در این فرقه دارند و به خصوص نسل جوان که عمدتا متکی به احساس ، شور وعاطفه هستند درخواست دارم که فریب سران این فرقه به خصوص در فضای مجازی را نخورند و در برخورد باچنین تماس هایی هوشیاری لازم را داشته باشند.

ص. د

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20850