• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخباری از آخرین نشست در فرقه رجوی که به تشنج کشید: اعلام سرنگونی ایران توسط مریم قجر به سال ۲۰۲۱ موکول شد! / فرار مریم رجوی از «اشرف ۳» به هتل محل اقامت خود در تیرانا

  • کد خبر : 20843
  • 03 ژوئن 2019 - 12:48

مریم رجوی در آخرین نشست با اعضای درمانده در اشرف ۳ گفت: «مطمئنا حکومت ایران تا سال ۲۰۲۱ سرنگون می شود»

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، طبق خبرهای رسیده از داخل قلعۀ «اشرف۳» مریم قجر در آخرین نشست خود با اعضا اظهار داشت که مطمئنا حکومت تا سال ۲۰۲۱ سرنگون می شود و به دنبال آن یکی از افراد پشت بلندگو رفته و گفته است: خواهر مریم چرا دروغ می گویید؟ شما همیشه دو سال دو سال سرنگونی را تمدید می کنید، مگر شما بچه گول می زنید؟ شما به شعور همه مان دارید توهین می کنید.این اعتراض منجر به تشنج در نشست با حملۀ فالانژهای رجوی به آن فرد شده و نشست به هم می خورد و مریم رجوی ناچار به ترک نشست و فرار از اشرف ۳ به هتل محل اقامتش در تیرانا می شود.

غفور فتاحیان، عضو قدیمی جدا شده از فرقه رجوی در این باره نوشت: « با موضع گیری ترامپ در توکیو و همچینن دیگر موضع گیری های ترامپ مبنی بر اینکه آمریکا دنبال جنگ نیست رئیس جمهور آمریکا آب پاکی روی دستان سیاه مریم رجوی و شرکایش که کیسۀ بسیار گشادی را برای رسیدن به قدرت در همین امروز و فردا دوخته بودند ریخت و با این موضع گیری ترامپ بدجوری پوزۀ مریم قجر به خاک سیاه مالیده شد و این هم همانند هزاران تحلیل های غلط فرقه رجوی خالی و پوچ از آب در آمد.

به همین علت مریم قجر و سرمداران فرقه در خانۀ سالمندان موسوم به اشرف۳ برای نگه داشتن اسیران کهنسال و بیمار انواع نشستهای پیاپی برگزار کرده و می کنند که طی آنها با هزار تحلیل آبکی و قسم و آیه به آنها می گویند: «باز هم صبر کنید امسال نشد سال دیگر، دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد! بالاخره این حکومت تا قیامت که نمی ماند سرانجام سرنگون می شود و…. » ولی جالب این است که هرچه سوخت و سوز بوده در این طرف دامن فرقۀ رجوی و مریم قجر را گرفته و تمام تحلیلها و برگها و حسابهایشان سوخته است.

مریم رجوی با دادن رشوه های صدهزار دلاری به جان بولتون او را واداشت که اعلام کند امسال بین ایران و آمریکا جنگ می شود و مریم هم بر دوش جان بولتون و جولیانی به تهران می رود ولی با این موضع گیری ترامپ مریم دوچار سکته ناقص شد.

به اعتقاد من شاید جان بولتون توسط ترامپ کنار گذاشته شود آن وقت است که مریم رجوی سکته کامل را استارت خواهد زد.

حال که مریم رجوی این جاودگر پیر مکار شکست سختی خورد است برای جلوگیری از فرار و ریزش اسیرانش در خانۀ سالمندان در آلبانی به فکر چاره افتاده و می خواهد و با رفع و رجوع صحبت های ترامپ و سانسور قسمت هایی از آن در سایت فارسی زبان فرقه رجوی بگوید که بدلیل نزدیک بودن زمان انتخابات آمریکا ترامپ فعلا وقت ندارد که وارد جنگ شود و به همین دلیل طرح جنگی خودش را برای سال بعد از انتخابات موکول کرده است.

این حال و روز یک فرقۀ وارفته و درمانده است که برای رسیدن به قدرت آویزان ترامپ شده است.این هم ناگفته نماند که خود مسعود رجوی در سال هفتاد و چهار در یک نشست گفت: «آمریکا هیچ وقت و در هیچ زمانی حملۀ نظامی به ایران نمی کند نه الآن و نه صد سال دیگر و به همین خاطر است که من انقلاب مریم را انتخاب کردم…»!!. این هم نمونۀ دریوزگی آن ملعون بود که در هر مقطعی از یک موضوعی برای به اسارت کشیدن و نگه داشتن اسیران کهنسال استفاده می کرد اما تنها کسی که در این معرکه جیپش را پر از دلار کرد جان بولتون بود که فرقه رجوی را حسابی دوشید.»

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20843

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی