• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه رجوی در شب «احیا» همه را به صلیب می کشد

  • کد خبر : 20802
  • 01 ژوئن 2019 - 12:30

رجوی از هر موضوعی استفاده می کند تا اعضای درون این فرقه را به بند بکشد. سران فرقه از هر چیزی استفاده می کنند  که اعضای نگونبخت را در زندان اشرف ۳ در آلبانی نگهدارند.

در گوشه ای از این دنیا تعدادی هستند که با تزویر و ریاکاری سالهاست به فریب اعضای خود مشغولند و با سواستفاده از قرآن کریم و مناسبات دینی آنها را در بند نگه داشته اند.

ببینیم در فرقه رجوی در ماه رمضان و شب احیا چه می گذرد. از اول این ماه کلاسهایی را برای مغزشوئی آماده می کنند و هر کلاسی در نهایت ختم می شود به مسعود و مریم رجوی. رفتن به این کلاسها اجباری است و تخطی کردن و نرفتن سر کلاس مساوی است با مارک بریده و خائن را به جان خریدن.  شب ۲۱ رمضان لباس مشکی پوشیدن، شرکت در مراسم و بیدار ماندن تا سحر حتی کسانی که روزه نیستند اجباری است.

همه این موارد به یک طرف نوشتن تعهد نامه خود داستانی دارد. رجوی و سران فرقه برای هرچه سفت کردن حلقه طناب اسارت به دور گردن اعضای خود، سالهاست که گرفتن تعهد به اشکال مختلف را سیستماتیک انجام می دهند و در این شب هم از قبل متنی را آماده کرده و در بین اعضا تقسیم می کنند.

آیا کسی می تواند بدون نوشتن برگه اسارت خود سر بر بالین بگذارد؟ خیر، اگر فردی بدون نوشتن تعهد برود، هر دقیقه یک نفر بر بالینش حاضر می شود تا اینکه فرد مزبور به خاطر خلاصی از شر فرقه مشتی خزعبلات را تحویل فرقه می دهد.

سران فرقه ضاله و التقاطی رجوی خود را تنها انسان های پاک بر روی کره خاکی می دانند و تا بخواهید با این کلمات و جملات بر اعضای خود ستم روا می دارند که یکی از ابزارهای سرکوب و اسارت شب قدر است و به قول بچه ها، فرقه در شب «احیا» همه را به صلیب می کشد.

احمد خاکی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20802

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی