• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تحلیل های معکوس مریم قجر و اکسیر وی در آلبانی

  • کد خبر : 20740
  • 26 می 2019 - 9:55

چرا پمپئو خلاف رجوی حرف می زند ؟ هی می گوید آمریکا خواهان جنگ با ایران نیست. این حرف ها دل خواهر مریم قجر را به درد می آورد ، در این گیر و دارها و تنش ها ، رجوی ها چمدان ها را بسته ظاهراً می خواستند به آرزوی رهبر فرقه که همیشه در هر نشستی عنوان می کرد کاش یک ناو داشتم! جامه عمل بپوشانند.

این روزها مسئولین فرقه بشکن می زدند و فکر می کردند به آرزوی رهبر غائب که معلوم نیست توی کدام سوراخ موش پنهان شده است دارند نزدیک می شوند و این آرزوی آن بیمار بعد از سالیان محقق خواهد شد.
رجوی همواره تکرار می کرد «یا انقلاب یا ناو» وقتی که صدام یار غار رجوی در قید حیات بود ناو که دست یافتنی نبود اما انقلاب مریم قجر آری ، در نهایت رجوی خودش را به انقلاب قلاب کرد .
از قضا انقلاب بنا به تفسیر مسعود رجوی معادل جرم اتمی است که اگر این جرم اتمی بشکافد کون و مکان را به هم می ریزد .به راستی هم همین شد با یک سه گام از عراق به آلبانی ۲ هزار کیلومتر جابجا شدند ، به به جرم اتمی این گونه عمل می کند ، وقتی اتم بشکافد عناصر و اعضای فرقه هم گل از گلشان می شکافد وقتی درپوش فشار و اختناق از سر اعضای کمی برداشته می شود در یک حرکت استثنائی و نادر ، در سال ۸۳ ، ۸۰۰ نفر از اعضای فرقه به کمپ آمریکایی ها پناهنده می شوند. به به چه انقلابی، چه اتمی، واقعاً اکسیر زمانه است این مارک را توی دنیا فقط خواهر مریم قجرهست که عرضه می کند. برند این محصول منحصر به رجوی است البته اگر دوستان ایرانی و خارجی تمایل داشته باشند می توانند از این اکسیر برخوردار شوند .
ناگفته نماند به عنوان یک خبر یادآور شوم کما این که تا الان از این اکسیر خیلی ها استفاده کردند نتیجه ، بعد از مدت مدیدی یا دار دنیا را وداع کردند یا برای همیشه از فرقه رجوی فاصله گرفتند یا این که در لیست منتقدان فرقه جا گرفتند لازم نیست اسم آنها را بیاورم ماشاءالله تعداد زیادی بودند .
بعد از جابجایی فرقه به آلبانی که تقریباً دو و نیم سال گذشته است هنوز هم اکسیر مریم قجر به یمن وجودش در آلبانی عمل می کند و می بینیم باز هم اعضای فرقه از فرقه جدا می شوند و به جمع منتقدان اضافه می شوند ، دست مریزاد به مریم قجر به قول خودش کافی است آدم ها که توی دستگاه سمت چپی هستند یعنی قبر ، کافی است بوی این اکسیر به مشامشان برسد زنده شده و در دستگاه مریم به مریم تابان وصل شده ، مجدداً جوان خواهند شد .
استراتژی رجوی هم مانند ایدئولوژیش می باشد قانونمند نیست نه سر دارد و نه ته ، اگر تحلیل های مریم قجر را در ماه مبارک رمضان شنیده باشید وی گفت روحانی می خواست به تضادهای درونی آمریکا دامن بزند ، اما حالا ناگزیر تضادهای اروپا با آمریکا علیه حکومت را کمتر و کمتر کرده است . به همین جمله توجه کنید در حالیکه فاصله بین اروپا با آمریکا بیشتر شده که کمتر نشده است اگر موضعگیریهای موگرینی را گوش کرده باشید در مورد برجام گفت اتحادیه اروپا از برجام حمایت می کند و ایضاً بقیه سران اروپا هم از برجام دفاع کرده اند .
ملاحظه کنید آمریکا در روزهای اخیر بطور مرتب اعلام می‌کند که تهدیدهای ایران و گروه‌های منتسب به آن علیه آمریکا و متحدانش در خلیج فارس افزایش یافته و تقویت حضور نظامی ایالات متحده در منطقه نیز به همین دلیل انجام شده است اما سخنان فرمانده انگلیسی نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا علیه داعش، دروغ بودن ادعای مقامات واشنگتن را ثابت کرد.
ژنرال «کریس گیکا» سخنگو و معاون فرماندهی عملیات به رهبری آمریکا علیه «داعش» در عراق و سوریه، در خصوص اینکه آیا تهدیدهای ایران و گروه‌های منتسب به آن علیه غرب افزایش یافته؟ گفته بود: شاهد افزایش تهدیدها از سوی نیروهای مورد حمایت ایران در عراق و سوریه نبودیم. ژنرال گیکا که از طریق تلفن در وزارت دفاع آمریکا به پرسش خبرنگاران پاسخ می‌داد، افزوده بود: «تغییراتی در مواضع یا پایگاه‌های گروه‌های شیعه حشد الشعبی در عراق مشاهده نشده‌است.

اما اظهارات ژنرال کریس گیکا با واکنش گروه تروریستی «سنتکام»، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، ناظر بر عملیات در غرب و مرکز آسیا و شرق آفریقا روبه‌رو شده‌است.
این اختلاف در حالی میان آمریکا و انگلیس بوجود آمده که رسانه‌های انگلیسی از جمله گاردین، ایندیپندنت و دیلی تلگراف با انتشار اظهارات هر دو طرف در مورد درست بودن ادعای آمریکا ابراز تردید کرده اند.

خبرهای که فرقه انعکاس می دهد ۱۸۰ درجه خلاف امر می باشد مسئولین فرقه فکر می کنند با دروغ می توانند اذهان عمومی را فریب بدهند در دنیای ارتباطات دیگر ابزار دروغ اثر ندارد
اما مریم قجر درست معکوس تحلیل می کند استراتژی مریم قجرهم از ایدئولوژیش بیرون می آید در نهایت واپس رفته سر از یک مکان دیگر در می آورد.

گلی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20740

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی