• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

صاحبان ایده غسل‌های هفتگی می‌خواهند ایران را تحریک به جنگ کنند!

  • کد خبر : 20726
  • 20 ژانویه 2024 - 11:58

به دنبال حمله‌های موشکی مقتدرانه و دقیق ایران به مقر تروریست ها در پاکستان، لانه جاسوس های موساد در اربیل عراق و مواضع داعشی‌های تکفیری در ادلب سوریه، صاحبان ایده غسل های هفتگی با انتشار اخبار اغوا کننده به زغم خود می‌خواهند ایران را تحریک به جنگ کنند.

به گزارش فراق، فرقه رجوی یکی از نوکرهای دون پایه آمریکا و رژیم صهیونیستی است که بود و نبود خود را در سایه جنگ بین ایران و غرب می‌بیند.

نظریه پردازان پوشکی این فرقه رویدادهای اخیر منطقه را بهترین فرصت برای ماهیگیری دانسته و در روزهای گذشته با انتشار خبرهایی از مقام های رده چند و موهوم کشورهای غربی سعی کردند نشان دهند آمریکا و غرب دنبال رویارویی با ایران هستند؛ موضوعی که اربابشان بایدن به شدت آن را نفی کرده و حتی اعتراف می کند که همراهانش را نیز قاطی کرده است و آن ها را نمی‌شناسد!

مسعود رجوی پس از جنگ خلیج فارس، عراق مجروح و شکست خورده را می خواست یک بار دیگر تحریک به جنگ کند و به همین دلیل در مرزهای ایران و عراق شروع به جنگ افروزی کرد تا شاید که شعله جنگ بین ایران و عراق را شعله ور کند. هر تعرضی را با نام مشخص شروع و تمام می کرد ولی در نهایت به جایی نمی رسید، چون عراق ضعیف تر از آن بود که خودش را درگیر جنگ کند. وی در ۱۳۷۹ عملیات داخله را تشدید کرد و شروع به خمپاره زنی در شهرها نمود تا شاید جرقه جنگ را روشن کند ولی با واکنش شدید ایران مواجه شد و عراق هم دست از پا خطا نکرد، فقط در حد یک اطلاعیه اکتفا کرد.

رجوی همیشه حسرت این را می خورد که ما تا نقطه جنگ پیش رفتیم، ولی سیدالرئیس! دل جنگ را نداشت و به این ترتیب حسرت شعله ور کردن جنگ به دل رجوی ماند.

بعد از اشغال عراق توسط آمریکا رجوی خط دیگری را برگزید، او شروع به همکاری با آمریکا کرد و همه اطلاعات تاسیسات هسته‌ای ایران را که از صهیونیست ها گرفته بود، افشا کرد تا شاید آمریکا این فرقه را به عنوان آلترناتیو قبول کند ولی هر بار فقط در حد یک گروه ایرانی از او یاد می کردند و تا همین اواخر که در کل ارتباط با آن ها را منکر شدند.

فرقه رجوی که روزی خود را انقلابی ترین و مستقل ترین فرد و گروه در دنیا می دانست حالا به چشم می بینیم که چگونه دست به دامان آمریکا و رژیم صهیونیستی شده و در تمام رسانه هایش باز هم شبانه روز بر طبل جنگ می کوبد. رجوی خوب می داند که هیج پایگاهی در ایران ندارد و رسیدن به قدرت برایش امکان پذیر نیست لذا مجبور است که دست به دامان آمریکا و صهیونیست ها شود ولی این مزدوری ها نیز راه به جایی نخواهد برد.


رجوی و پای منبرنشینان در این روزهای پر تلاطم هر روز نشسته و کیسه‌ها برای خود می دوزند و نشست پشت نشست که زمان سرنگونی نزدیک است، ولی مطمئن باشند آن زمان بندی برای پایان شما تروریست هاست که به زودی فرا خواهد رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20726

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی