• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

آیا مریم رجوی،یک گوانتاناموی جدید در آلبانی به راه انداخته است؟

  • کد خبر : 20710
  • 23 می 2019 - 11:11

این تصویر یک خبرنگار است که قصد تهیه خبر از پشت سیم خاردارهای اشرف ۳ را دارد ، اما با برخورد شدید گاردهای امنیتی زندان اشرف ۳ مواجه می گردد .
به راستی ، چرا سران فرقه جهنمی رجوی اجازه ورود و تهیه خبر از اشرف ۳ را نمی دهند ؟چه حقایقی در اشرف ۳ پنهان مانده است ؟
به نوشته انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی، اردوگاه اشرف ۳ ، در آلبانی یک زندان تمام عیار است ، همه کسانی که در آنجا در اسارتی غریب بسر می برند ، حکم حبس ابد گرفتند ! شاید تعجب کنید ، اما این یک واقعیت انکارناپذیر است .
زندان های انفرادی به نام « قرنطینه » نیز ، زندان های انفرادی فرقه در داخل این اردوگاه است . اگر روزی بتوان بصورت سرزده به همراهی ارگان های بین المللی حقوق بشری ، وارد این زندان شد ، به یقین می توان این زندان ها و زندانی های محبوس در آن را دید .
حیات ننگین مریم عضدانلو ، همسر سوم مسعود رجوی مفقود ، با حیات این زندان ها ، عجین است .
از ابتدای ورود مسعود رجوی به عراق ، هرگز روزی نبوده است که زندان و زندانی ، در مناسبات مجاهدین وجود نداشته باشد. اکنون در آلبانی و اشرف ۳ ، زندان های متعدد وجود دارد ، طبق مستندات موجود و شاهدین زنده ، زندان ها ، جزء لاینفک ، تشکیلات رجوی بوده است و همیشه بودند کسانی که در این زندان ها ، اسیر بودند .
حالا بنگرید طنز تاریخ را این مریم ، شده وکیل شیطان در سایت منسوب به این زن ، از زبان او گفته شده است :
« فراخوان بین المللی به بازدید از زندان های فاشیسم دینی و دیدار با زندانیان سیاسی ، مریم رجوی با تاکید بر‌اینکه زندانیان سیاسی در معرض خطر شکنجه و اعدام یا زندان‌های طویل المدت قرار دارند، بار دیگر … »

اما من از یک چیز مطمئن هستم ، سران فرقه جهنمی رجوی ، هرگز تن به بازدید از زندان های خود را نخواهند داد . علت اصلی جلوگیری از ورود خبرنگاران آزاد هم به داخل اردوگاههایشان همین مسئله است . بارها در اخبار مطلع شدیم که مسئولین فرقه ، خبرنگاران آزاد را پشت سیاج های زندان اشرف ۳ در آلبانی مورد تهاجم وحشیانه قرار داده و علیرغم اینکه آنها کارت رسمی خبرنگاری هم نشان داده اند ، به ضرب و شتم آنان مبادرت نمودند .
آیا این است دمکراسی به سبک رجوی ؟آیا روزی خواهد رسید که خبرنگاران بتوانند ، آزادانه از زندان های مجاهدین در آلبانی گزارش تهیه نمایند ؟
در درون اردوگاههای مجاهدین چه جنایاتی در جریان است که احدی حق ورود به آنجا را ندارد؟
این مدعیان دروغین آزادی آیا در بین خودشان یک مناسبات شفاف و آزاد دارند ؟
آیا مریم عضدانلو ، یک مناسبات دمکراتیک را رهبری می کند ؟
آیا مریم ، یک گوانتاناموی جدید با مشارکت سران سلطه ، در آلبانی به راه انداخته است ؟
چرا مجاهدین اجازه ورود خبرنگاران به داخل اشرف ۳ را نمی دهند ؟

یادداشت از: فرید

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20710