• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فرزندان «مسعود طوسی بخش»: رجوی جنایتکار هرگز نمی تواند رابطه پدر با پسر را قطع کند

  • کد خبر : 20601
  • 14 می 2019 - 12:58

به دیدار آقای مهران طوسی بخش رفتیم که از کودکی به همراه برادرش از نبود پدر رنج می برد. چرا که آن زمان با وجود نداشتن پدر در سایه مادری مهربان به زندگی ادامه دادند و با تمام سختی ها بالاخره درس خوانده و اکنون زندگی جدیدی را آغاز نمودند. مسعود طوسی بخش که اکنون گرفتار سیستم مغزشویی فرقه رجوی در کشور آلبانی می باشد دو فرزند پسر خود را به همراه همسرش تنها گذاشته و نزد فرقه در عراق رفت . او فکر می کرد که زمان زیادی در عراق نخواهد ماند و به شعارها و دروغ هایی که رجوی گفته مبنی بر سرنگونی حکومت ایران در دسترس است باور نموده و اکنون هم چنان با فریبکاری رجوی ها در مناسبات جهنمی رجوی در اشرف مانده و هر سال که می گذرد دیگر تصمیم گیری برای جدا شدن بسیار سخت تر خواهد بود و اینکه بعد از سالیان می خواهد به همسرش و فرزندانش چه جوابی بدهد؟ اینکه چرا آنان را با شرایط سخت آن دوران تنها گذاشته و به دنبال فردی رفته که تشنه قدرت بوده است.وقتی آقایان میلاد و مهران طوسی بخش را در محل کارشان دیدم بسیار خوشحال شدند و عنوان نمودند که از فرقه رجوی چه خبر و اینکه کسی جدا شده است یا خیر؟ یا اینکه می توان برای ملاقات به کشور آلبانی رفت؟ البته سئوالات دیگری هم داشت ولی چیزی که در آقایان طوسی بخش دیده می شد عشق آنان به زندگی و دیدن و ملاقات با پدر بوده است و اینکه حتی شده حاضر هستند از نزدیک با وی صحبت کنند و به حرفهای وی گوش کنند. در ضمن آقایان طوسی بخش به همراه مادر گرامیشان چندین بار به قرارگاه اشرف و لیبرتی رفتند ولی متاسفانه فرقه تروریستی رجوی با فحش و ناسزا گفتن و با زدن سنگ از خانواده شان استقبال نمودند.

چیزی که بسیار مهم است رجوی هنوز به درک درستی از رابطه خونی خانواده نبرده است و هرگز هم نمی تواند از بین برد. آقای طوسی بخش عنوان داشت نفراتی که در مناسبات باقی ماندند دیگر قدرت فکر کردن هم ندارند. چون رجوی ضد بشر چنان روی مغزشان کار کرده که دیگر نمی توانند برای خود و زندگی جدید خود دنیای نویی را متصور شوند و حتی اگر رجوی به آنها بگوید که دیگر سازمان وجود ندارد حاضر نیستند از مناسبات قرون وسطایی رجوی جدا شوند.

البته هر چقدر بخواهیم در مورد کینه توزی رجوی ها حرف بزنیم باز هم کم گفته ایم ولی رجوی ها باید بدانند فرزندانی مانند من و برادرم هرگز پدر خود یعنی مسعود طوسی بخش را فراموش نخواهیم کرد. رجوی جنایتکار باید بداند که این استقامت و پایداری خانواده ها باعث روسیاهی رجوی شده و در اوج خفت و خواری و ذلت جان خواهد داد.

البته صحبت های آقای میلاد طوسی بخش بسیار خوب و انگیزاننده بود ولی چه می شد کرد که زمان کم بود و باید از آنان جدا شده و به دیگر کارمان می رسیدیم و زیاد مزاحم کارشان نمی شدیم ولی این قول را به آنان دادیم که حتما به آنها سر خواهیم زد.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20601

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد