• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

شهین هاجری، خطاب به مزدوران سایت فرقه رجوی: انتقام چشم انتظاری پدرم را از شما خواهم گرفت / خدمت به خانواده های دردمند از نظر من بزرگترین عبادت است

  • کد خبر : 20575
  • 12 می 2019 - 11:16

چند روز پیش یکی از دوستان یک لینک خبری از سایت به اصطلاح «افشاگر» مربوط به فرقه رجوی را برای من فرستاد.

دیدم عکس مرا در لیبرتی و در کنار خانواده ها زدند و نوشتند:« یکی ازاین مزدوران شهین هاجری می باشد که با حکومت ایران همکاری می کند.»

بعد از خواندن این مطلب به نکاتی رسیدم که لازم دیدم جواب این ابلهان عصر هجری را بدهم.

اول این مطلبی که علیه من و سایر رها یافتگان از چنگال های خون آلود رجوی زده بودند  تکراری  و قبلا هم این خزئبلات در سایت مذکور زده بودند، اما این بار فقط تاریخش را تغییر داده و مجددا تکرارش کرده و به قول معروف کپی پیست  کرده بودند. معمولا کف گیرشان که به ته دیگ می خورد این طوری می شود. خطاب به افراد معلوم الحال فرقه رجوی عرض کنم که چرا یک مطلب را بارها تکراری در سایت تان  می زنید؟ واقعا حرفی تازه برای زدن ندارید؟

خنده دار تر اینکه دوتا عکس زدید نوشتید سمت راست مزدور شهین هاجری در بین مزدوران لیبرتی، سمت چپ در انجمن خوزستان،  آیا فکر کردید همه مثل خودتان هستند که دست چپ و راستتان را به خاطر شنیدن دروغ های مریم نمی شناسی ؟  باید به عرضتان برسانم من همیشه و تا آزادی آخرین نفر در کنار خانواده ها بوده و هستم  و جنگ ما با مریم قجر ادامه دارد . برای اینکار هم  دلیل دارم، باید  انتقام چشم انتظاری پدرم و همه پدران و مادران و تباه کردن بهترین روزهای زندگی برادرم، ظلمها و جنایاتی که در حقشان روا داشتید  را از شما بگیرم.

شاید از چشم و نگاه نجس شما مزدوری باشد اما از نظر من خدمت به این خانواده های دردمند می باشد که بزرگترین عبادت است.

اما مطلب دوم  و جالب اینکه، به نظر من سایت مزخرف باف «افشاگر» با مطالبی که علیه منتقدان خود می زند بیشترماهیت و جنایات فرقه و رهبرشان را افشامی کند. این سایت به صورت مضاعف عملکرد رهبر جنایتکار شان را زیر سوال می برد چرا که باعث این همه کشتار شده است و به کسی پاسخگو نمی باشد ؟

جنایت دیگر فرقه اینکه نیروهایش را در بی خبری و ترس  نگه داشته است.

بهتر دیدم  اسم این سایت را «افشاگر مریم قجر» بگذارم چون قبل از هرکس رهبر این فرقه را افشا می کند.

اما مطلب سوم ، شما که دنبال آزادی و حقوق بشر هستید ، چرا خانواده ها را مزدور خطاب می کنید ؟  البته که خیلی خوب می دانید هدف من و سایر فعالین در این میدان آزادی است ، اما نه از نوع  آزادی مریم قجر، بلکه کمک به خانواده وافرادی که خواسته یا ناخواسته به دام شما اوباش سر گردنه  گرفتار شدند و تاوان اعتمادشان را به سختی و در بدترین شرایط ممکن  پرداختند و می پردازند. آنها در حسرت چشیدن یک لحظه لذت زندگی سوختند، بله عمر فرزندان ما به دستان کثیف مریم قجر و مسعود گوربگور شده تباه شده و شما باید در قبال این نامردی ها و نا مردمی ها پاسخگو باشید.

نکته بعدی چرا خانواده باید در حسرت و دیدار فرزندش بسوزد آیا از چشم و نگاه شما جرم است ؟ شما ادعا می کنید کانونهای شورشی زیادی درایران دارید،  منظورتان همان ویدیوهایی هست که دو نفر باضافه یک درخت می شوند سه نفر، درست است؟ وقتی زیر این ویدئوها را نگاه کنی چیزی جز فحش و ناسزا که نثار رجوی می شود نمی بینی. خدا را شکر که ماهیت پلیدتان را جداشده ها برای ملت ایران آشکار کردند که بار دیگر کسی را گرفتار نکنید .

مریم قجر تو و سازمان جنایتکارت دربین مردم ایران هیچ پایگاهی نداری و نخواهی داشت.

خیلی خنده دار است  که شما  از خانواده ها و جداشده ها  هراس داشته باشید ؟ شما که آمریکا و  پول دارید ولی باز در این بازی مغلوب میدان هستید. چرا باید این عجوزه مریم رجوی قجر به دولت آلبانی پول دهد که کمیساریا را تعطیل کند؟ مگر افراد جدا شده به خاطر اعتماد و پیوستن به سازمان جنایتکارتان آواره نشدند؟

جوابش واضح است چونکه چشم دیدن خوب پوشیدن و خوب زندگی کردن افراد جدا شده را ندارید و ترس از افشای ماهیت پلیدتان توسط آنها را دارید نمونه اش برادر خودم را با چه وضع اسفناکی شبانه در کشور غریب رها کردید. خوی کثیف مریم قجرعادت به برده داری دارد و از ترس افشای جنایتهایش، ضعف و درماندگیش را نشان می دهد.

با تعطیل کردن کمیساریا نمیتوانید به جنایاتتان ادامه دهید و جلوی آزادی افراد را بگیرید ، اینها  افرادی  مار گزیده هستند دیگر بسوی شماها و سازمان جنایتکارتان بازنخواهند گشت حتی در بدترین شرایط ممکن  نفرات نجات یافته از چنگالهای خون آلود مسعود و مریم خانواده دارند و مثل مریم قجر  بی بته نیستند ،  مثل کوه پشت فرزندان عزیزشان ایستاده اند.

خطاب آخرم به بی مغزهای فرقه رجوی این است که آیا من  مزدور خانواده و برادرم باشم بهتراست یا مزدور عربستان و آمریکا و اسرائیل ! خوانندگان محترم شما قضاوت کنید

شهین هاجری – آبادان

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20575