• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

یادداشت تندِ یک هوادارِ فرقه رجوی: مریم رجوی بیاید و برای درخت آزادی خون خود را بدهد!

  • کد خبر : 20556
  • 11 می 2019 - 11:56

خیال پردازن فرقه رجوی هر از چندی غرق در اوهام کودکانه خویش، قصد مطرح کردن خود و دلداری برای اعضای فرقه را دارند.اصرار به چسباندن خود به مردم ایران، فقط به دلیل طلب های وصول نشده و بی مورد شما از قدرت و رهبری است.

در تاریخ هیچ وقت زندان بانان و پایمال کنندگان حقوق بشر نتوانستند برای مردم آزادی بیاورند، رجوی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

از رنج و شکنجه هزاران اسیر در اردوگاه های اجباری رجوی و روی امواج خون بی گناهان ، موج سواری کرده و زندگی اشرافی برای خود مهیا نمودند و از حقوق پناهندگی اسیران و کشته شده ها ، پاسپورت پناهندگی گرفتند.

اگر این راه و رسم آزادی و آزادی ستانی است که سران رجوی پیش گرفتند ، ای تف بر این راه و رسم ننگین.

پاسخ خلق ما به رجوی ها همواره منفی بوده است و معتقد هستیم  سران باند رجوی به نام آزادی ، در پادگان هایشان افراد را تا سرحد مرگ شکنجه و زندان کردند و در مواردی که دست باز داشتند اعضای ناراضی را سوزاندند و یا با شیوه های مختلف سربه نیست کردند.

بارها گفتیم و بازهم خاطرنشان می کنیم که اعتراضات دمکراتیک در هر کشوری حق مردم است و هر کس اعتراضات مسالمت آمیز را سرکوب کند ، این عمل نقض حقوق شهروندی است ، انتقادات سازنده هم راهی است که امروز اکثر فعالین سیاسی ما در جامعه با شیوه های مختلف بیان می کنند اما رعایت نظم عمومی و عدم تجاوز به حقوق دیگران از دیگر وظایف شهروندی است که نباید نادیده گرفته شود.

لطفا به آن رهبر فراری تان از زمان جنگ عراق و مادام ایشان که در جریان دوران شغب (کشتار شیعیان توسط رجوی در عراق)، با ۳۰۰ نفراز اعوان و انصار به فرانسه گریختند بفرمائید که به جای «لنگش کن» از فرانسه ، یکبار هم که شده بیاید اول صف و برای همگان الگو باشند ، اگر هم دراین راه خونشان ریخته شد ، این خون ها راهگشا و الگو می شود. فقط چرا به ما که می رسد، می گویند درخت آزادی به خون پاکبازان نیاز دارد! پس چرا این درخت آزادی به خون امثال شما عافیت نشینان نیاز ندارد ؟ نکند شمایان از«ما بهتران»هستید و «ژن خوب» دارید که مخصوص نشستن بالای موج و رهبری است ؟

ن .ا

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20556