• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سرگرمی روز معلم و روز جهانی کارگر در فرقه منفور رجوی

  • کد خبر : 20461
  • 02 می 2019 - 11:53

بیرون آمدن پدرخوانده از برجام، آغاز تحریم های ظالمانه، سقوط حکومت در بهمن ۹۷، سقوط حکومت در چهارشنبه سوری، قیام مردم پس از سیل ها در سراسر کشور و اکنون روز جهانی کارگر و معلم دستاویزی برای سران دروغ پرداز سازمان ضد انسانی مجاهدین می باشد که تنها برای سرگرم نمودن ذهن بیمار عناصر خود سروده می شود و همچنین برای گرفتن مواجب بیشتر از حامیان جنگ و استکبار برای هوس رانی های سرکرده رجویسم !
سران فرقه رجوی که در هر برهه از زمان به اتفاق های عجیب و غریب دامن زده و می خواهند از آنها برای خود روزی تهیه کنند ، در جدیدترین و آخرین به روزرسانی برنامه مهندسی خود ، مردم کشورمان را برای راهپیمایی علیه حکومت در روز جهانی کارگر و همچنین روز بزرگداشت معلم دعوت می نمایند. آنها با سوءاستفاده از این موارد و همچنین روند رو به متلاشی شدن فعالیت های کانونهای وحوش خود ، جامعه کاملا آرام کشورمان را ملتهب نشان داده و با این پروژه سازی سعی دارند مواجب بیشتری از جنگ طلب های غربی و برخی شیوخ حامی جنگ منطقه مخصوصا رژیم کودک کش آل سعود دریافت کنند که تمامی این مواجب نیز برای هزینه خوش گذرانی رجویسم می باشد و تنها برای عناصر فرتوت آن دلخوشکی باقی می ماند و بعد از گذشت تنها بعضا یک روز رو به افول می رود .اما در کشورمان برای نکوداشت روز کارگر و معلم ، برنامه های باشکوهی برگزار شده و در این روز از مقام کارگر و معلم تجلیل می شود.

این بزرگداشت در مدارس برای معلم ها ، و در کارگاهها و کارخانه ها برای کارگرهای زحمتکش انجام می گیرد که امروزه این قدردانی به مجامع کلان کشوری نیز تبدیل شده و این روزها در کشورمان عزیز و گرامی می باشند .
به راستی بزرگداشت روز کارگر برای کارگران بی مزدی که بیش از ۳۰ سال در سازمان ضد انسانی مجاهدین به بیگاری اجباری مشغول می باشند انجام میگیرد ؟
آیا از کارگرانی که بیش از سه دهه در زندان های ذهنی و فیزیکی رجویسم گرفتار شده و شبانه روز مشغول کار هستند بدون آنکه مزدی دریافت نمایند و یا مرخصی داشته باشند که بتوانند با خانواده هایشان ارتباط بگیرند تجلیل شده است ؟
چرا سران فرقه سراسر دروغ مجاهدین که اکنون خود را دایه کارگران و معلمین می داند و این در حالی است که بسیاری از همین کارگران و معلمان بی گناه و زحمتکش در اوایل انقلاب توسط همین خائنین ترور شدند ؟
مردم کشورمان و به خصوص جوانان دیگر اسیر دروغه ای سران فرقه رجوی نمی شوند و همه کارگران زحمتکش و معلمان عزیز می دانند که تمامی هیاهوی گروههای مخالف در این چند مدت تنها به یغما بردن انقلاب آنها می باشد و به همین خاطر در برابر همه ناملایمات و برنامه های شیطانی حامیان جنگ به طور منسجم متحد شده و برای اعتلای کشورشان با استکبار و حامیان آن مبارزه خواهند نمود و این را در طول ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب گذشته ثابت نموده اند .
روز جهانی کارگر و معلم بر تمامی زحمتکشان این عرصه مبارک باد .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20461