• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

پرده برداشتن یکی از جداشده های فرقه رجوی از علت حذف تصاویر«اکبر کلاته» در سایت های فرقه: «اکبر» در نشست های «طعمه» از بین رفت

  • کد خبر : 20404
  • 28 آوریل 2019 - 12:00

چندی پیش با خبر شدیم که یکی دیگر از اسرای فرقه رجوی به نام «اکبر کلاته» درگذشته است اما با کمال تعجب بعد از چند روز رجوی دستور داد که اسم و عکس «اکبر» را از تمام سایت ها برداشته و پاک کنند که البته بی دلیل نبوده است.«اکبر» یکی از افراد نگون بختی بوده که برای رهایی از چنگ عراقی ها در زمان جنگ به فرقه رجوی رفته بود، یعنی از افرادی بوده که از اردوگاه های عراق وارد فرقه شده بود. آن زمان وی جوانی پرشور و تن درست بود ولی کم کم  به دلیل کارهای سنگین با مشکلات عدیده ای مواجه شد البته که کاش فقط جسم اکبر بود. او در جریان نشست هایی که رجوی به اسم طعمه به راه انداخته بودند به لحاظ روحی و به دلیل اینکه حرف هایی به دروغ به او بستند و از او می خواستند که تمام برگه هایی که جلویش می گذارند را امضا کند، از بین رفت.

اکبر در طی ۳۰ سال که در تشکیلات رجوی بوده حتی لحظه ای هم به میل خودش نبوده و بارها این حرف را در تجمعات مختلف گفته بود.  تمام دوستانی که او را می شناسند خیلی خوب این را می دانند و گواه این حرف هستند.

بعد از اینکه همه اعضا به آلبانی منتقل شدند، اکبر چندین بار درخواست خروج داد ولی هر بار به بهانه ای او را سرمی دواند و نمی خواستند که بیرون بیاید. وی به بیماری خطرناکی مبتلا شد، اما رجوی حاضر نشد که او را به یک کشوری بفرستد که مورد معالجه قرار بگیرد. خود دکترهای آلبانیایی هم به فرقه گفته بودند که اگر می خواهید نجاتش بدهید او را به کشورهای دیگر اروپایی منتقل کنید و از مرگ او جلوگیری کنید اما رجوی از این کار سر باز زد و گذاشت که بمیرد. فرقه حاضر نشد که اکبر را به خارج آلبانی بفرستد طوری که بعد از مرگ وی صدای دوستانش در داخل فرقه در آمد که چرا او را به یک بیمارستان مناسب نفرستادید. این موج آنقدر بالا گرفت که رجوی ترسید و دستور داد که نام و عکس اکبر را از تمام صفحات و سایت های اینترنتی فرقه بردارند .

بله همه باید بدانند که عامل اصلی مرگ اکبر و بقیه اکبر ها که در فرقه به ناحق کشته شده اند رجوی خائن است و باید در مقابل دادگاه پاسخگوی تمام این خون ها باشد افرادی که حتی اسمی از آنها برده نشده است و حتی خانواده هایشان هم خبر ندارند که به چه سرنوشتی مبتلا شده اند و در سکوت همه این مرگ ها نگه داشته شده است .

نبی احمدی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20404