• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

برائت از فرقه رجوی در هتل دالاس آمریکا

  • کد خبر : 20389
  • 27 آوریل 2019 - 10:15

بعد از سقوط صدام ملعون در عراق و پایان حکومت بعثی ها، سرکرده سازمان ضد خانواده مجاهدین به دنبال اسپانسری بود که بتواند آینده تباه خود را به واسطه آن بیمه نماید.

وی به دنبال راهی بود تا بتواند الباقی عمر نکبت بار خودش را سپری کند و به خیانتها ، ترورها و آدمکشی هایش ادامه دهد. امپریالیسم بهترین گزینه بود و دشمنی این شیطان با ملت ایران از اول انقلاب رقم خورده بود و بهانه خوبی بود تا فرقه رجوی تحت لوای آن برود.اینکار عملی شد و وطن فروشی های سران فرقه رجوی همچنان به قوت خود باقی ماند .
در ادامه خیانت های سران فرقه رجوی می توان از حمایت این خائنین از تمامی تحریم های ظالمانه و یک طرفه امپریالیسم بر علیه ملت کشورمان یاد نمود که در روزهای کنونی نیز با شدت هر چه بیشتر ادامه دارد.

سران فرقه رجوی برای آنکه بتوانند در محافل جنگ طلبانه آمریکایی ها جایگاهی داشته باشند ، هر روز و هر ساعت به وطن فروشی و خیانت خود می افزایند . در روزهای گذشته نیز که سران ظالم ایالات متحده اعلام نمودند به دنبال بستن راه های خروجی نفت کشورمان می باشند ، بازهم سران فرقه رجوی بودند که جشن و پایکوبی نمودند و برای این گونه ظلم ها ابراز خرسندی نمودند و غافل از اینکه وزیر امور خارجه امپریالیسم در دو روز گذشته در هتل دالاس که یک کنفرانس خبری داشت برای چندمین بار ( قبلا نیز توسط سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه اعلام شده بود ) اعلام نمود که ایالات متحده از فرقه رجوی حمایت نمی کند.

این بزرگترین تو دهنی به سران فرقه رجوی بود که تا این مدت انتظار آن را می کشیدند و برای آن لحظه شماری می کردند تا بتوانند با اعلام حمایت ارباب جنگ طلبش به مقاصد کثیفش برسد. دقیقا این گفته پمپئو بر عکس آن را ثابت نمود و آنها به راحتی فرقه ضاله رجویسم را کنار گذاشتند و از روی نعش آن عبور نمودند .
البته در کنفرانس خبری هتل دالاس، مایک پمپئو در مورد ادامه تحریم های ظالمانه کشورش و همچنین قطع نمودن فروش نفت کشورمان مطالبی را عنوان نمود که سران فرقه رجوی بدون آنکه هیچ اشاره ای به رد حمایت شدنشان از پدر خوانده داشته باشند در سایتهای عقب مانده خودشان با سانسور این مطلب به ادامه تحریم ها اشاره نموده و همچنان خوشحالی خودشان را از این برنامه ضد انسانی اعلام نمودند که صد البته تمامی این برنامه ها و فعالیت های این خائنین تنها برای جذب مواجب بیشتر و از آن طرف نیز مشغول نگه داشته ذهن عناصر فرتوتشان می باشد تا آنها مبادا خیال جدا شدن نمایند .
البته گفته های پمپئو و رد حمایت از فرقه رجوی فقط در ظاهر بوده و در باطن خود همین سناتورهای جنگ طلب می باشند که تمام فعالیت های ضد انسانی گروه های تروریستی مانند فرقه رجوی و امثال آن را برنامه ریزی نموده و مخارج آن را تامین می کنند تا بتوانند از آنها بعنوان اهرم فشاری برای دولتها استفاده کنند. ولی خبر ندارند که دیگر حنای آنها در پیش مردم کشورمان رنگی ندارد و ماهیت کثیف و ضد بشری سازمان مجاهدین کاملا افشاء شده و جنایت ها و خیانت های آنها بر کسی پوشیده نیست .
کشورهای متخاصمی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم کودک کش عربستان که سابقه دیرینه در حمایت از گروههای تروریستی داشته و دارند ، هیچ گاه نمی توانند از این روند غیر انسانی خودشان دست بردارند و همچنان بر حمایت از فرقه تروریستی مانند رجویسم ادامه خواهند داد.

این گفته پمپئو نیز تنها یک ادعای ریاکارانه هست که برای گول زدن افکار عمومی گفته و گرنه چه دولتی می تواند با وجود اثبات تمام جنایتهای فرقه رجوی به آن حمایت مالی برساند و از تحویل دادن سران جنایتکار آن به عنوان جنایتکار جنگی به دادگاه صالحه خودداری کند. یا حتی اجازه بررسی تمامی اسنادی که نشان دهنده جنایت سران سازمان تروریستی رجوی می باشد را بدهد .
امپریالیسم در هر جایگاهی که باشد بازهم همان شیطان بزرگ می باشد که برای پیشبرد اهداف غیر انسانی خود مانند تحریم های ظالمانه اش که علیه کشورمان اعمال شده از هیچ راهی دریغ نمی کند. حتی به بهای حذف دوستان و همپیمانانش و فرقه رجوی که در پیش آنها هیچ عددی نیست و گفته های وزیر امور خارجه آمریکا هیچ گاه نمی تواند دلیلی بر حمایت نکردنشان از تروریسم رجوی باشد.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20389