• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

وطن فروش ها هیچ گاه مورد اعتماد ارباب خود نخواهند شد

  • کد خبر : 20331
  • 20 آوریل 2019 - 10:55

با قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی از طرف ترامپ، فرقه رجوی سر از پا نشناخت. فرقه تروریستی رجوی با دم تکانی و لیس زدن چکمه امپریالیسم یکبار دیگر ماهیت واقعی خود را نشان داد. آنچه مرا واداشت که دست به قلم ببرم، موضوع اقدام آمریکا و یا میزان تاثیرگذاری و یا حمایت از سپاه پاسداران نیست بلکه تشریح موضع گیری فرقه رجوی است که روزی آن را امپریالیسم جنایتکار و دشمن اصلی خلق و سدتکامل می دانست.
فرقه تروریستی رجوی بر اساس تحلیل و جمع بندی خود، شاه را سگ زنجیری آمریکا لقب داده بود.به راستی چه چیزی تغیرکرده است؟ آیا امریکا خوی جهانخواری وماهیت ضد خلقی اش تغیرکرده ؟ آیا در کنار جنبش های آزادی خواهی منطقه و از جمله فلسطین و لبنان که روزگاری همین فرقه رجوی از اینکه در کنار آنها با امپریالیسم مبارزه می کند افتخار می کرد و به خود می بالید قرار گرفته؟با مروری به عملکرد آمریکا در عراق، افغانستان، لیبی و سوریه به خوبی می توان فهمید که دولت آمریکا در تاکتیک و استراتژی خود هیچگونه تغیری نکرده و آنچه تغیر ماهیت داده فرقه رجوی است که به آغوش امپریالیسم تغیرمکان داده است.
تا آنجا که مریم رجوی قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی از طرف آمریکا را درخواستی از طرف این فرقه عنوان می کند.
واقعیت این است که فرقه رجوی به خاطر اقدامات تروریستی و شیوه های سکتاریستی و قرارگرفتن در صف رژیم متجاوز عراق از هیچ حمایت مردمی برخوردار نیست.
البته سرکردگان این فرقه به خوبی می دانند که سردمداران دولت آمریکا از آنها مانند یک ابزار استفاده می کنند و چنانچه سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد مجاهدین خلق هیچ پایگاهی در میان مردم ندارند .
فرقه رجوی سالهاست با به کارگیری تئوری هدف وسیله را توجیه می کند، برای رسیدن به هدف از هر شیوه ای استفاده می کند.
وقتی رجوی، پشتیبانی مالی و لجستیکی صدام را از دست داد، خود را به آمریکا و نوکر منطقه ای اش پادشاه سعودی آویزان کرده است. آنها در خواب های آشفته و پنبه دانه خود چنین تصور می کنند که با ایجاد یک جنگ نظامی می توانند همچون احمد چلبی در هامرهای آمریکایی نشسته و به اتفاق به ایران بروند و قدرت را به دست بگیرند ولی سرکردگان فرقه رجوی از یک اصل غافل هستند و آن این است که هیچگاه مزدوران و وطن فروشان به رغم تمامی خیانت ها و جنایاتشان مورد اعتماد اربابانشان قرار نخواهند گرفت. سردمداران امپریالیسم وقدرت های استعماری بهخوبی تجربه کرده اند رهبران و جریاناتی که به مردم ومنافع ملی شان پشت می کنند نمی توانند افراد مورد اعتمادی برای آنها باشند. پس فرقه رجوی هر چه بیشتر برای امپریالیسم دم تکان ده، از طرف آنها کمتر به بازی گرفته خواهد شد.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20331

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی