• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پیام تکان دهنده یک عضو جدا شده به دوستان اسیر خود در تشکیلات جهنمی رجوی: امیدوارم درس مقاومت و جدا شدن از مناسبات رجوی را آموخته باشید / رجوی هیچ وقت از انسانیت بویی نبرده است

  • کد خبر : 20236
  • 13 آوریل 2019 - 11:56

فرا رسیدن سال نو را به دوستان دربند خودم در فرقه رجوی تبریک می گویم و امیدوارم سال جدید سال نو برای شما باشد و اینکه بتوانید با اراده ای صد چندان از مناسبات فرقه ای رجوی جدا شده و زندگی جدیدی را آغاز نمائید .

من ابتدا به دوست خوبم اسماعیل رجایی و بقیه دوستان مانند نعمت اولیایی و خانم فخری امیرعلیپور که برای اولین بار او را در سال ۶۴ در قرارگاه ضابطی دیدم تا بقیه دوستان مانند رحیم علی صیادی و برادران جنت صادقی و کامران خلعتبری و بقیه دوستان رامسری که سالیان در مناسبات اشرف در کنارشان بودم سلام عرض می کنم و امیدوارم مانند من درس ایستادگی و مقاومت و جدا شدن از مناسبات رجوی را آموخته باشید و بدانید که از رجوی و زنش یعنی مریم قجر آبی به نام سرنگونی گرم نخواهد شد .ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که شاید تلنگری بر ذهن های شما باشد که رجوی سعی دارد با شستشوی مغزی شما را فریب داده و هم چنان در مناسباتش نگهدارد. مگر شعار ما در ابتدای کار مبارزه با امپریالسیم نبود ؟ مگر ما حاضر نبودیم برای جنگ با عراق وارد جبهه ها بشویم؟ آیا آن زمان حاضر بودیم بر روی هم وطن های خود سلاح کشیده و آنان را بکشیم ؟ و تعدادی سئوال دیگر که البته شما برای هیچ کدام از این سئوالاتی که برای شما مطرح کردم جوابی ندارید و همان گونه که رجوی به ما آموخته ، فحش دادن و ناسزا گفتن و مارک زدن مبنی بر مزدور و اطلاعاتی خواندن فرد بود . حال برای یک لحظه هم شده با خودتان فکر کنید و گذشته تان را به نقد بکشید و مطرح کنید که برای چه وارد سازمان مجاهدین شدید؟ من ابتدا برای همه شما متاسف هستم که هنوز بر طبل خیانت کاری مریم قجر و شوهر فراریش می کوبید و در کنار جنایت کاران آمریکایی به شادی پرداخته و انگار به پیروزی بزرگی رسیدید . تا کی باید فریب شعارها و حرفهای رجوی را بخورید ؟ مگر رجوی قول سرنگونی شش ماهه را به ما نداده بود اکنون چند سال از آن وعده گذشته است ؟ چرا رجوی تروریست اکنون شعار سرفصل سرنگونی بیست و دو بهمن ۹۷ خود را به دوران سرنگونی تغییر داده است ؟ بهتر است از خودم بگویم که تا وقتی در مناسبات رجوی بودم همه چیز برایم رنگ تیره و بدبختی و همیشه قسمت منفی مسائل را می دیدم ولی وقتی به دنیای آزاد قدم گذاشتم و به اخبار دسترسی پیدا کردم متوجه شدم که رجوی به چه فریبکاری من و ما را به نام شعار سرنگونی سالیان سر کار گذاشته و عمرمان را به باد داده است . باور کنید زندگی زیباست نه آنگونه که رجوی از آن حرف می زند . زندگی برای رجوی بوی نیستی و کشتار و خیانت می دهد . رجوی هیچ وقت از انسانیت بویی نبرده است . آیا رجوی طی این سالها یک بار شده که عنوان کند در استراتژی و تاکتیک شکست خورده است ؟ اگر اکنون دست به قلم شدم و برای شما می نویسم به خاطر این است که از همشهرها و از دوستان نزدیک من می باشید حاضر نیستم شما را یک لحظه در مناسبات جهنمی ببینم.

در انتها هم سلامی ویژه به اسماعیل رجایی دارم که سالیان در کنار هم در داخل کشور زندگی کردیم و بعد وارد مناسبات سازمان شدیم باور کن دیگر دوران شیادی و خنده های فریبکارانه مریم قجر گذشته است . تا کی می خواهی به زندگی که برای تو درست کردند ادامه بدهی ؟ با توجه به شناختی که از تو دارم هیچ وقت این فریبکاری را قبول نداشتی ولی اکنون رجوی با مغزشویی تو را فریب داده تا در مناسبات جهنمی رجوی بمانی . سئوال دیگری که وجود دارد چرا رجوی حاضر نیست شما حتی یک تماس تلفنی با خانواده تان داشته باشید ؟ من همیشه در محله مان یعنی سبزمیدان تنکابن با دیگر برادرانت ملاقات دارم و آنان همیشه جویای حال تو هستند باور کن کسی از خانواده ها شما را فراموش نکرده و همیشه این مسئله را دنبال می کنند که شاید شما روزی از مناسبات جهنمی رجوی آزاد شده و زندگی بدون تشکیلات را لمس کنید .

با توجه به فرارسیدن سال نو امیدوارم همه دوستانم چه هم محلی های خودم و بقیه دوستانم که مرا می شناسند و وقت هم نشد نامی از آنان ببرم ولی بدانید که من شما را فراموش نکردم و اگر کسی از شما در تلویزیون علیه جدا شده ها حرف می زند به دستور رجوی و مسئولین اش می باشد و شما تقصیری ندارید و باید با زور مسئولین تن به این کار کثیف بدهید .

سال جدید را سالی پر بار برای خود تبدیل کنید و از مناسبات رجوی جدا شده و همیشه این را بدانید که خانواده تان منتظرتان هستند .

نوشته: هادی شبانی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20236

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی