• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

هرزگان بدانند ملت ایران متحد و یکپارچه خواهد شد / وقتی عوامل ترور ۱۲۰۰۰ ایرانی بی گناه از لیست گروه های تروریستی خارج شدند

  • کد خبر : 20194
  • 09 آوریل 2019 - 18:24

دیروز در آستانه روز پاسدار، ترامپ در اقدامی جاهلانه و خصمانه، خارج از شئونات سیاسی و بین المللی سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار داد و بلافاصله مریم رجوی از وی تشکر کرد.

به گزارش فراق، رهبر خودکامه فرقه تروریستی رجوی در حالی لیست‌گذاری سپاه را در فهرست گروه های تروریستی خواست دیرین و برحق عنوان کرده که این فرقه جنایتکار با نقش مستقیم در ترور ۱۲ هزار ایرانی بی گناه، در سال ۲۰۱۲ از لیست گروه های تروریستی آمریکا خارج شد.دولت آمریکا در سال ۱۹۹۷ نام فرقه رجوی را به فهرست گروه‌های تروریستی خود افزود. در مقابل فرقه رجوی نیز با فعالیت‌های گسترده و ارتباط با سیاستمداران آمریکایی کوشید از این فهرست خارج شوند. این فعالیت‌ها سرانجام منجر به صدور حکمی از سوی دادگاهی در آمریکا گشت که بر اساس آن دولت آمریکا موظف شده بود تا اول اکتبر ۲۰۱۲ درباره وضعیت مجاهدین خلق تصمیم بگیرد. سرانجام در بیانیه‌ای که از سوی وزارت امور خارجه آمریکا در این‌ باره منتشر شده ، «هیلاری کلینتون»، وزیر وقت امور خارجه  آمریکا، با اتکا به موارد قانونی تصمیم گرفت که نام فرقه تروریستی رجوی را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کند. با اعلام این اقدام اموال و دارایی‌های فرقه رجوی در آمریکا دیگر مسدود نشد و معامله با این گروه دیگر نیازمند مجوزهای ویژه نبود. اتحادیه اروپا نیز با تمکین به رای دیوان عالی اروپا نام سازمان مجاهدین خلق را از فهرست گروه‌های تروریستی خود حذف کرد.

علیرضا کفایی، یک کارشناس سیاسی در این زمینه معتقد است: تروریست خواندن بخشی از یک حکومت دیگر نقض صریح تمام هنجارهای بین المللی است و مشخص می کند که ترامپ نتوانسته با سیاستهای شدید بازدارنده و تحریمهای ظالمانه و فراگیر علیه ایران موفقیتی بدست آورد، ترامپ فراموش کرده که توانایی ایران منبعث از ملت ایران است نه از دولت و حاکمیت سیاسی و در این قمار تازه به ملت ایران باخته است.

هر اختلاف نظر و انتقادی که در مسائل سیاسی و داخلی ایران وجود داشته باشد بی هیچ تردید ملت ایران با انسجام و یکپارچگی از همه بخشهای نظام دفاع خواهند کرد، چه تحریم باشد ملت در برابر آن ایستاده و مقاومت می کند چه تروریست نامیدن سپاه باشد باز هم ملت در برابر آن موضع خواهند گرفت و اتفاقاً این مسئله موجب خواهد شد تا وحدت ملی و حمایت از نیروهای مسلح تقویت شود و در این شکی نیست.

اما افسوس از خود گم کردگانی است که شاد و شنگول از روزهای گذشته شروع به پایکوبی کرده و در فضای مجازی و در نظرات خود به استقبال تصمیم این دیوانه رفتند، اینان شجره خبیثه ای هستند که مزدور اجانبند و به کمترین مزدی حیثیت و آبروی خود و ملیت و کشور خود را می فروشند، مزدوران فرقه تروریستی رجوی، نمونه بارز آن هستند که سر ازپا نمی شناسند و جهالت چند دهه و داغ آدمکشی و ترور کودکان و زنان و سالمندان و مردان و بزرگان کشور خود را بر پیشانی دارند و افراد فریب خورده ای که تصور می کنند با این اقدام آن دیوانه خبیث؛ برایشان فرجی می شود که عادت به هرزگی دارند و با هرزگان دمخورند.فرقه تروریستی رجوی از سال ۱۳۶۰ با اقدامات مسلحانه کوشید حکومت جمهوری اسلامی را سرنگون کند.در سال‌های جنگ میان ایران و عراق رهبری این فرقه  به عراق رفت و با تشکیل واحدهای نظامی کوشید که از طریق مبارزه مسلحانه به اهداف خود نائل آید. در پی ورود سربازان آمریکایی به عراق و سرنگونی صدام حسین در سال ۲۰۰۳ میلادی منافقین نیز خلع سلاح شد. پس از آن تا به امروز منافقین با ترفندهای مختلف و همدستی با دشمنان ملت ایران تا توانستند به ملت و کشور خیانت کرده اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20194