• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سیلِ خوشحالی در فرقه منفور رجوی / صداگذاری به روی فیلم های سیل در اتاق بغل / هر کس طرفدار مجاهدین است فردا با شلوار بیرون بیاید!

  • کد خبر : 20151
  • 06 آوریل 2019 - 11:47

همانطور که همگان می دانند در چند روز گذشته کشور ما، درگیر بارندگی های شدید بوده که منجر به سیل در نقاط مختلف آن از شمال تا جنوب و غرب شده است.
متاسفانه در اثر این سیل ویرانگر، تعدادی از هم وطنانمان را از دست دادیم و خسارات زیادی هم ببار آمد. از اولین ساعات بعد از سیل بود که مردم به همراه نیروهای هلال احمر و دیگر ارگان های نظامی و انتظامی به کمک آسیب دیدگان شتافتند و علی رغم هر مشکلی، هرکس هر آنچه در توان داشت را برای کمک به دیگران به کار گرفت!درخصوص جمع بندی این اتفاق و کارشناسی که قطعا بایستی صورت گیرد و علل این فاجعه معین شود هیچ بحثی نیست و این موضوع از سوی مسئولین ارشد کشورعنوان شد و حتما پیگیری هم خواهد شد اما نکته قابل توجه، ماهی گیری دار و دسته رجوی از آب گل آلود سیل و از پیکر زخمی و داغدیده مردم ایران بود. آنها با ضبط کردن فیلم هایی که از سوی تلوزیون شبکه های مختلف داخل کشور پخش می شود و صدا گذاری به روی آن، سعی می کنند که خودشان را قاطی داستان کنند و به نوعی خودشان را مطرح نمایند! مسخره تر از همه آنجایی است که وقتی فیلم صحنه های سیل را پخش می کنند یکنفر از خودشان جای هوادار داخل حرف می زند و در آخر هم می گوید این را برای گزارشگر تلویزیون مجاهدین گرفته ام! این کارها را مجاهدین تخصص دارند. زمانی هم که در قرارگاه اشرف بودیم، از این قبیل کارها می کردند و مثلا در جاهای معینی از قرارگاه بروی دیوارهای بلوکی شعار می نوشتند زنده باد ارتش آزادیبخش در صورتیکه بچه های قدیمی تر به خوبی می دانستند که این ها همه در حد فیلم های دروغینی است که منافقین برای خوش کردن دل نیروهای خسته و بی انگیزه شان پر می کنند و به خورد آنها می دهند.
همانطور که در بالا اشاره شد و خود مسئولین کشور هم تاکید داشتند موضوع سیل بایستی کارشناسی شود و قطعا با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد اما اینکه مجاهدین در این شرایط که مردم کشور متحمل خسارات جانی و مالی بالایی شده اند ب دنبال منافع خودشان هستند، از ماهیت ضد خلقی آنها سرچشمه می گیرد.
نکته مسخره دیگر هم این بود که یکی از همین گزارشگرانی که یعنی از داخل کشور در حال فرستادن گزارش است ولی در واقع از اتاق بغل دستی در حال صداگذاری است می گفت: بنا به فراخوان خانم مریم رجوی، شروع به جمع آوری کمک های غذایی و دارویی برای سیل زدگان هستیم که واقعا هر مرغ پخته ای را به خنده وامی داشت! به راستی که طرف را در شهر راه نمی دهند به دنبال خانه کدخداست!
یاد سالیان گذشته افتادم که در نشستی مریم می گفت که مسعود به جوانان پیام داده که برای سالگرد درگذشت شادروان شاملو به مزار او بروند و جوانان هم گوش کردند و رفتند. درصورتیکه جوانان و دوستداران شاملو هرساله اینکار را می کنند و نیاز به فراخوان و پیام هیچکس نیست! یکی از بچه ها به شوخی و مسخره می گفت: که فردا مسعود رجوی پیام می دهد هر کس که طرفدار ماست بایستی روز بعد با شلوار به خیابان بیاید و بعد مریم می گوید ببنید به خاطر پیام مسعود این ها با شلوار به خیابان آمده اند!
خطاب به دار و دسته فرقه رجوی باید عرض کنم که هر چه دلتان می خواهد خودتان را به بالا و پایین بزنید. وجود شما در تاریخ و حافظه مردم ایران به اندازه صد سیل و زلزله خسارت بار و ناراحت کننده است! شماهیچ جایی در دل مردم ایران ندارید و نخواهید داشت! آینده ایران به خود مردم ایران ربط دارد و هیچ خائنی به وطن نه تنها هیچ حقی ندارد که بایستی پاسخگوی اعمال خیانت بار سالیان سالش هم باشد.

یادداشت از: الف عباسی
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20151

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی