• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

منافقین برای سیل شیراز شایعه و دروغ می‌سازند / یگان سایبری فرقه رجوی دقیقا چه می کند؟

  • کد خبر : 20124
  • 31 مارس 2019 - 12:29

سپاه شیراز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای سایبری فرقه رجوی برای سیل شیراز شایعه و دروغ می‌سازند.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی فراق، روابط عمومی سپاه فجر فارس در بیانیه ای تشریح کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران به ویژه منافقین بار دیگر دست به دامن شایعه سازی و دروغ پراکنی شده اند تا در روند پیگیری دستگاه قضایی و خدمت رسانی نهادهای انقلابی به مردم اِخلال ایجاد کنند.

در این بیانیه آمده  است: « با بررسی منشا صدور این دروغ پراکنی ها مُبرهن شده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در خارج و اَیادی ورشکسته و افسرده آنان در داخل در داخل و خارج از کشور با سوء استفاده از حادثه سیل قصد مخدوش کردن ذهنیت، باور و اعتماد مردم نسبت به نهاد انقلابی و مردمی سپاه را دارند تا به گمان باطل خود سپاه و نیروهای مسلح را منفعل نموده و از سوی دیگر زندگی مردم آسیب دیده را از حرکت باز دارند اما زهی خیال باطل، که مردم شریف ایران همانگونه که در چهل سال اخیراسیر لجن پراکنی و تبلیغات دروغین دشمنان نشده اند این بار نیز با همراهی و پشتیبانی از نیروهای مسلح مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.»

یگان سایبری فرقه رجوی دقیقا چه می کند؟

به گزارش فراق، اعضای فرقه رجوی در شبکه های اجتماعی می آیند و زیر پست های کاربران، نفرت پراکنی نموده و با طعنه و کنایه سعی در ایجاد اختلاف بین ملت ایران را دارند.

صفحه های اجتماعی فرقه رجوی بالای ۱۰۰ کا عضو غیرواقعی دارد و دائم در حال القای روحیه بدبینی و نفرت نسبت به مسئولین نظام به خصوص نیروهای نظامی هستند.

در زمان بنی امیه هم کسانی مامور بودند تا اخبار و احادیث پیامبر اکرم (ص) را جعل کنند و اخبار جعلی را به مردم القا کنند و با این کار مردم را از اصل دین اسلام  دور نمایند. فعالیت کنونی این فرقه تروریستی شبیه همانهاست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20124

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی