• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ماجرای سؤاستفاده کثیف فرقه رجوی از درگذشت «رقیه آرملو»

  • کد خبر : 20106
  • 30 مارس 2019 - 10:52

دغلکاری های هیستریک فرقه تروریستی رجوی بنابر محتوا، کیفیت و پیچیدگی های انحرافی آن تمامی ندارد . در تازه ترین شعبده بازی فرقه رجوی، فوت خانم رقیه آرملو ، معروف به مادر رقیه سعادتی درخارج از کشور در کانال های تلگرامی منتسب به این جریان تروریستی و فریبکار از جمله کانال تلگرامی «نبض تبریز» اطلاع رسانی شده است.سازمان با ترفندهای شهید و صدیق و یارسازی برای خود، در فضایی ناجوانمردانه مبادرت به مصادره کذایی از گذشته فعالیت های ایشان نموده است . در ادامه، تشکیلات رجوی ادعا نموده که وی علاوه بر فعالیتهای ابتدای انقلاب، در فاز نظامی نیز سازمان را همراهی و تا لحظه مرگ با رهبری مجاهدین بوده است !؟
واقعیت این هست این مادر تازه درگذشته در انجمن مادران تبریز در ابتدای انقلاب براساس وهم سازی و فریب های اجتماعی مسعود رجوی و استناد به مذهبی بودن ! مجاهدین ، در سطح یک مادر بسیار کم سواد حضور داشته و با توجه به سوءاستفاده های بعدی در مرحله شروع اقدامات تروریستی ، ناچارا سازمان با القا اینکه در صورت دستگیری با مجازات شدیدی از سوی جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد وی و همسرش را مجاب به خروج از تبریز و انتقال به پایگاه های فرقه رجوی در کردستان و سپس خاک عراق و طبعا قرارگاه مخوف اشرف می نماید . همسر پیر وی راننده شرکت اتوبوس رانی شهری تبریز و مطلقا راضی به ادامه همراهی خانم رقیه آرملو با سازمان نبوده و لیکن به هردلیل ناخواسته وی را در این مسیر الزاما همراهی می کند. بعد از شکست فرقه در عملیات «فروغ جاویان» و نشست های اجرا شده مسعود رجوی در قرارگاه اشرف و استارت و شروع جلسات طلاق اجباری و تشکیلاتی ، ایشان به همراه همسرشان در کمال جسارت ، رودرروی مسعود رجوی ایستاده و جلسات نشست های مورد اشاره را ترک و بلافاصله در سالهای ۶۸-۶۹ قرارگاه اشرف راهی اروپا می شوند.
در ملاقاتی که با یکی از اعضای ارشد شورای رهبری فرقه تروریستی مجاهدین در سالهای گذشته در قرارگاه اشرف داشتم ایشان یکساعت تمام خانم رقیه آرملو را لعن و نفرین نموده و از بی پروایی ایشان در قبال سازمان و رهبری نفاق حرف زده و آخرسر ایشان را خائن کثیف! اطلاق نمودند که به سازمان خیانت کرده اند! . یادآوری این نکته ضروری است از آن تاریخ تاکنون که نزدیک ۳۰ سال می گذرد خانم آرملو و همسرشان در هیچ متینگ و آکسیون خیابانی و یا همایش مسخره فرقه مجاهدین درشهرهای اروپا به واسطه نفرت قلبی شان حضور نداشتند . قطعا مریم رجوی بار دیگر در یک بی خبری سیاسی و تشکیلاتی و به هم ریختگی روحی و روانی ، برای سیادت از ابهت نداشته خود و اعوان و انصارش ، مبادرت به این دروغگویی ذلیلانه نموده است که شاید بتواند سکوت و افول جریان تروریستی مجاهدین را دگربار رنگ و رونقی ببخشد . ولی می شود گفت ماجرای فرقه مجاهدین از خیلی وقتها پیش تمام شده تلقی می شود.

نوشته:مصطفی آزاد

انتهای پیام / راه نو

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20106

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی