• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

وقتی «جلال گنجه ای» پس از ۴ دهه در فرقه رجوی مساله دار شد

  • کد خبر : 19894
  • 07 مارس 2019 - 13:02

اجلاس میان دوره ای شورای باسمه ای رجوی بار دیگر بدون حضور مسئول کمیسیون مذاهب و ادیان برگزار شد. مریم قجر بالاخره جلال گنجه ای را هم نتوانست تحمل کند .مبارکِ مریم قجر باشد که جلال گنجه ای چهار دهه با سازمان و شورای باسمه ای وی بوده در حال حاضر می بینیم در جمع شورای ها حضور ندارد. چه کار کردید که صدای جلال گنجه ای در نمی آید حتماً او را در «اوور» قرنطینه نمودید.
مسئول فرقه احتمالاً برای گنجه ای دارد پرونده سازی می کند دیر یا زود او هم اگر صدایش در بیاید مانند بقیه جدا شده ها مزدور می شود! شگرد فرقه برای جدا شده ها همین است و بس ، تا وقتی با فرقه هستند «لم یرتابو» و انقلاب کرده اند اما همین که جدا می شوند هزاران مارک و برچسب می زنند .
رجوی تروریست کسی است که ظرفیت یک انتقاد را هم ندارد گنجه ای که بیش از ۴ دهه یار غار رجوی بود حالا شرایط تشکیلاتی و سیاسی فرقه به نقطه ای رسید که مجبور می شود نزدیکترین آدم خودش را هم محدود کند . از خیلی وقت ها پیش شنیده بودیم «گنجه ای» مساله دار شده و وی را سازمان محدود کرده است. واقعیت این است در دنیای ارتباطات کنونی هیچ چیزی را نمی شود مخفی نگه داشت نزدیک به دو سال از عدم شرکت نامبرده در شوهای مسخره به اصطلاح شورا و یا در برنامه های تلویزیونی چهره گنجه ای دیده نشده است و یقین داریم که از فرقه رجوی فاصله گرفته است. از آنجائی که مریم قجر تلاش می کند درب سبتیک تشکیلات اش باز نشود با سوء استفاده از بار اطلاعاتی و امنیتی هم شده با تهدید و تطمیع آدم ها را در تشکیلات نگه داشته و ایزوله می کند گر چه همه جای تشکیلات شبیه زندان است هم برای آنهایی که در آلبانی هستند و هم برای آنهایی که در اورسورواز فرانسه اند .
چرا مریم قجر کمیسیون ادیان و مذاهب را که گنجه ای مسئول اش بود را بی سر و صدا در نطفه خفه کرده و صدایش در نمی آید؟ گر چه خیلی روشن است این کمیسیون ها را هم برای فریب تشکیل داده بودند از طرف دیگر آن همه توهین و ناسزا به شخصیت شما شده است و حالا از نظر فیزیکی هم لابد زیر فشار هستید چرا این همه فشار و اعمال محدویت از نظر روحی و روانی را تحمل می کنید ؟ می توانید این حصار را به راحتی در اروپا بشکنید و به دوستان تان مانند آقای قربانعلی حسین نژاد وصل شوید و در عرصه سیاسی و مذهبی مانند دیگر شخصیت ها فعالیت کنید . آقای گنجه ای این چه زندانی است در دنیای آزاد حتی شما و دیگر شورای ها نمی توانند فعالیت سیاسی و فرهنگی آزاد و مستقل در خارج کشور داشته باشند شما که در مقاطع متعدد همواره در تلویزیونها و سایت ها بودید مریم قجر هم زبان شما را بسته و هم قلم شما را !

یادداشت از: گلی
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19894

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی