• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جداشده های فرقه رجوی در آلبانی ماهیت فرقه را آشکار می کنند

  • کد خبر : 19822
  • 28 فوریه 2019 - 10:13

خبر تحصن اعتراضی اعضاء جدا شده ی فرقه رجوی در آلبانی مثل بمب در شبکه های مجازی سروصدا به پا کرده است چرا که این افراد در گام اول با گسستن بندهای ذهنی این فرقه پا به دنیای آزاد و برون فرقه ای مسعود رجوی گذاشتند.
آن ها اکنون با جسارت و از خودگذشتگی، خودشان را با سرکردگان جنایتکار این فرقه در انداخته اند تا هم حق و حقوق خودشان و دیگر جدا شدگان که به هر دلیلی پس از خروج از فرقه سکوت کردند، را از رجوی بگیرند .
مریم رجوی که فکر می کرد با اعمال فشار مالی به جدا شده ها می تواند دهانشان را ببندد و سمعاً و طاعتا تحت تسلط نگه دارد، آن چنان رو دست خورده است که حالا حالا ها در شوک این آبرو ریزی می ماند.بعد از آن همه عوام فریبی در انظار و اذهان عمومی آلبانیایی ها، این کار بزرگ اعضاء جدا شده که حقوق شان مدتها توسط مریم رجوی ضایع شده است، ماهیت فریبکارانه ی این زن و خودفروختگی کمیساریای پناهندگان را برای رسانه ها، مقامات آلبانیایی و همچنین مردم این کشور برملا کرد.

با تبریک و دست مریزاد به این افراد، امیدوارم آن عده ای که به بهانه مهاجرت و سرمایه کسب و کار خانواده هاشان را تحت فشار مالی گذاشتند و بعد از اخاذی های نقدی میلیونی از خانواده ها، حاصل اخاذی هایشان را تحویل فرقه رجوی دادند نیز به خودشان بیایند و از اشتباهات گذشته و حالشان دست بردارند. چراکه خانواده هایی که سالهای سخت و دردآور، رنج فراق عزیزانشان را کشیده اند، مستحق سوء استفاده های مالی این فرقه نیستند.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19822

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی