• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری غلام‌رضا شکری عضو نجات یافته از فرقه رجوی: شکنجه‌ها و فریب‌کاری‌های فرقه رجوی را با تمام توان افشا می‌کنم / دروغ های فرقه درباره رابطه من با «اشپیگل»

  • کد خبر : 19720
  • 20 فوریه 2019 - 13:12

طی روزهای اخیر سایت فرقه که خود بی‌شباهت به بازار شام نیست، مطالب جعلی، دروغ و سراسر کذب را درباره‌ی اینجانب منتشر نموده است. راستش با خواندن این مطالب دلگرم شدم و فهمیدم چنان به هدف زده و به اصل مطلب پرداخته‌ام که این فرقه با همه‌ی عرض طولش تاب نیاورده و اقدام به نشر مجعولات و خزعبلاتی چنین نموده‌است، البته ناگفته نماند به‌ قول مسعود رجوی غیب‌گو! هرکس با ما نیست بر ماست. البته این گفتار رجوی نشانه‌ی خودپرستی اوست. این فرقه و رهبران فاسد و بزدل‌اش هرکه را از فرقه جدا شده و به عالم واقعی و انسانی بازگشته و آزادی و اخلاق انسانی را بر هزارتوهای مخوف و سراسر دروغ و فریب فرقه ترجیح داده دشمن خود می‌پندارند. اکنون به یک‌یک مطالبی‌که در سایت فرقه درباره‌ی اینجانب نوشته شده پاسخ می‌دهم.
در رابطه با این‌که ۲۴ سال تحمل کردم و ماندم فقط به یک‌دلیل بود که مگر خود رجوی در نشستی در روزهای آخر زندان‌سازی و شکنجه‌ی جسمی و روحی افراد در شکنجه‌گاه اشرف و زمانی‌که هنوز صدام ملعون که رفیق گرمابه و گلستان‌اش بود، نگفت هرکس می‌خواهد برود، او را به استخبارات دولت عراق تحویل می‌دهیم تا آن‌ها برایش تعیین تکلیف کنند؟ در واقع افراد مخالف و منتقد و معترض را تحویل عراقی‌ها می‌دادند تا سربه‌نیست کنند و ده‌ها تن را به‌این ترتیب از بین بردند که به ‌آن هم خواهم پرداخت.
زمان حضور آمریکایی‌ها خودتان بودید که تیف را عملا با دستان خودتان تشکیل دادید و از خدا می‌خواستید تمام نفرات به تیف بروند تا از آن زندان مخوفی بسازید که عبرت دیگران بشود مگر شما نمی‌گفتید در تیف فحشا و هم جنس‌بازی رواج دارد؟! پس آنجا جای من نبود مگر خود رجوی در نشست‌های جمعی که به‌صورت صوتی انجام می‌شد نمی‌گفت هرکس از درب اشرف پا بیرون بگذارد دچار سرنوشت نامعلومی شده و ما او خبر نداریم ـ و با این‌کارتان فقط می‌خواستید ما را بترسانید ـ و اگر این‌کارتان تارعاب و ترساندن نفرات نبود پس چه بود؟! خود شما بودید که می‌گفتید نفرات در تیف کفش‌های آمریکایی ها را واکس می‌زنند و توالت‌های آمریکایی‌ها را نظافت می‌کنند، من و امثال من هم که از واقعیات خبر نداشتیم و آن زمان نمی‌دانستیم شما دروغ می‌گویید و من این کاره نبودم و حاضر شدم برای حفظ جان و سلامتی خودم در بین شما بمانم و تمام سختی ها را به‌جان بخرم ولی تن به ذلت در برابر اجنبی که حالا شما دست به‌دامان او هستید نشوم من مثل شما خودم را به اجنبی نمی‌فروشم و خیلی جعلیات دیگر که مدام افراد را می‌ترساندید ولی تمام این حرفای شما به‌خاطر پیش‌برد اهداف پلید خودتان بود.
مگر بعد از اینکه حفاظت اشرف را آمریکایی‌ها به عراق تحویل دادند مدام نمی‌گفتید افرادی که از فرقه جداشده‌اند را به هتل مهاجر که شکنجه‌گاه است می‌برند و می‌گفتید هر روز آنجا را بمب‌گذاری می‌کنند . آخر تا کی دروغ و دغل؟!! نفراتی که جدا شدند و رفتند هتل مهاجر رفتند حالا کجا هستند؟ همگی اکنون در کشورهای اروپایی هستند و شما خوب خبر داشتید که این افراد یک‌راست به اروپا می‌روند و یا هرکس مایل باشد به خواست خودش به کشورش ایران بر می‌گردد. ولی باز هم رو سیاهی به ذغال ماند و بس. پس دیگر به این دروغ‌پردازی‌ها خاتمه بدهید. هرچند شما و مسعود و مریم رجوی همگی بزرگترین دروغ‌گوهای عالم هستید. فراموش نکرده‌ام و به‌شما هم یاد‌آوری می‌کنم که مسعود رجوی در نشست‌های نیرویی خطاب به فرماندهان نیرو می‌گفت برای حفظ تشکیلات باید به نیروها و نفرات دروغ گفت. و تاریخ شاهداست که شما چقدر دروغ‌پرداز و خدعه‌گر و فتنه‌انگیز هستید.

اما در رابطه با این که من به اشپیگل گفتم برای بازگشت به ایران به سفارت رفته‌ام، این هم دروغی است که خودتان ساخته‌اید و یا قلاده به گردن‌های مزدبگیر مریم قجر که از آن‌ها با عنوان نفرات اطلاعاتی ضدتروریسم ارتش آزادی یاد می‌کنیدـ که البته هیچ نسبتی با آزادی ندارندـ برای بیشتر کردن جیره روزانه‌اشان برایتان دروغ‌پردازی کرده‌اند که البته همگی کور خوانده‌اید و اما در رابطه با زندان‌سازی علاوه بر من جداشدگان دیگری هم این را گفته‌اند اگر من دروغ می‌گویم پس دیگر نفرات هم دروغ می‌گویند؟! آیا می‌توان ادعا کرد که تعداد کثیری انسان همگی دروغ می‌گویند و تنها شما راست می‌گویید؟!

خوشبختانه جداشدگان به‌عنوان شاهدین زنده وجود دارند و یک به یک نفرات را می توانم نام ببرم که در چه اتاقی بودند و تمام ماجرا را از ابتدا تا انتها برای شما بازگو بکنم از ساعتی که مرا صدا زدند، با چه کسی رفتم، چه کسی امضا کرده بود که این فرد مزدور است ولی فقط اشاره می‌کنم به کسانی که سالیان طولانی با من بود ولی بعد از آن زندان و شکنجه ناپدید شدند و در واقع به‌دست فرقه سر به نیست شدند. من با حمزه رحیمی سال های زیادی در سازمان بودم که بعد از آن زندان‌سازی دیگر خبری از او نشد و ناپدید شد و یک بار هم که در مورد او سوال کردم مسئولین سازمان به من گفتند دیگر سوال نکن و گفتند او رفته است. اگر می‌خواهید شرح ماوقع را کامل برایتان بگویم به خصوص می‌توانم مستند اسامی شکنجه‌گران شما را هم منتشر کنم، که البته طاقت شنیدن را ندارند. اکنون از شما می‌پرسم که حمزه رحیمی و دیگر ناپدیدشدگان چه شدند؟!
زمانی‌که خانوادها از ایلام میآمدند متوجه شدم خانواده حمزه هم آمده‌اند و شما به آنها شماره قبر او در کربلا را دادید و گفتید او شهید شده درحالی‌که خودتان او را کشته بودید. آخر دروغ تا کی؟ شما که روی هرچه آدم کلاش و دروغ‌گو را سفید کرده‌اید می‌خواهید به کجا برسید با این همه جنایت در حق ما که عمرمان را برای به‌قدرت رسیدن شما گذاشتیم، اکنون از شما می‌پرسم زمانی‌که حمزه رحیمی به‌قول شما کشته شد آیا نفرات را در کربلا خاک می‌کردید؟ در صورتی‌که شما دروغ می‌گویید. این همه دروغ برای چه؟ شما که دم از اسلام می‌زنید کدام اسلام؟ اسلام دروغگویی رجوی؟
در آخر می‌گویم که من چیزی برای از دست دادن ندارم چون عمرم را برای شما گذاشتم، من در هرکجا و هر مکانی که دادگاهی تشکیل بشود حاضرم درباره‌ی تمام دروغ‌هایی که سالیان دراز گفته‌اید و درباره‌ زندان‌سازی‌ها و شکنجه‌هایی که داشته‌اید شهادت بدهم. من با تمام توانم زندان‌ها، شکنجه‌ها و فریب‌کاری‌های شما را افشا می‌کنم و از هیچ چیز هم ترس ندارم من مانند شما ترسو نیستم و تمام حقایق را فاش می‌کنم.
غلامرضا شکری
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19720

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی