• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

هر کس از درون فاسدِ فرقه رجوی می نویسد جاسوس می شود

  • کد خبر : 19617
  • 13 فوریه 2019 - 11:09

وقتی مروری بر تاریخچه فرقه رجوی می کنیم از آغاز بنیانگذاری می بینیم که جز حیات خائنانه چیزی در کارنامه خود ندارد.
رجوی که خود را مسئول شورای خائنین می داند برای ادامه زندگی حقیر و پست خود دست به هر کاری زد که اعدام نشود از جمله لو دادن بنیانگذاران و مرکزیت فرقه بعد از انقلاب ۵۷ ، رجوی خائن هر کاری کرد که تعهدات خودش به ساواک شاه را به دست بیاورد موفق نشد چون می خواست یک ظاهر آراسته و نجیب از خود نشان بدهد .
فرقه رجوی بعد از شکست های مکرر در صحنه سیاسی و سیلی خوردن از مردم ایران و برای روحیه دادن به زندانیان حبس در قلعه مانز(اشرف ۳) و ترساندن کسانی که قصد خروج از جهنم فرقه را دارند دست به افشاگری جدیدی زد.در روز ۲۱ بهمن همزمان یک مزدور به نام پرویز حیدرزاده نشلی که ۳۰ سال در حال جاسوسی برای ایران بود را کشف و افشا کرد.
فرقه در هم شکسته رجوی باز یک اسیر جنگ ایران و عراق را که از اردوگاه های عراق آزاد کرده بود در سایت خود با عنوان «مزدور» معرفی کرد.
در وحله اول باید به این قلم به دستان فرقه خرف زده رجوی گفت که این اسیر جنگی ربطی به اردوگاههای جنگی عراق ندارد و این فرد را شما با کمک ارتش صدام در سال ۶۶ اسیر کردید و بعد با وعده آزادی مثل بقیه وعده های پوشالی وارد عملیات مرصاد کردید و حالا بعد از ۳۰ سال به او انگ جاسوس می زنید.
شما مشتی اوباش و خودفروش و هرزه سیاسی هستید، شما در خیانت و رذالت و جاسوسی و وطن فروشی با اجانب گوی سبقت را از همه ربوده اید.
جاسوس شما هستید که برای یک تکه استخوان پا بوس شیخ عربستان و نوچه های آن می روید.
بگذارید جمله ایی را از یکی از زنان فرقه برایتان بازگو کنم. روزی به من گفت از کسانی که پشت اشرف می آیند نمی ترسم از کسانی می ترسیم که از ما جدا می شوند چون همه چیز را می دانند و سند زنده دارند و حقیقت را بازگو می کنند بله حالا هم هر کسی حقیقت را از درون لانه فساد شما بازگویی می کند مهدور الدم و جاسوس است، شما همان کسی هستید که از تاریکی می ترسید و سوت می زنید که ترستان بریزد.

علی هاجری
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19617