• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

باز هم از فرقه رجوی دروغ خواهیم شنید

  • کد خبر : 19602
  • 12 فوریه 2019 - 12:47

سالیان سال است که رجوی با وعده های پوشالی در حفظ نیروهای خود می کوشد تا بتواند روزی به قدرت برسد.

دیروز ۲۲ بهمن بود. روزی که رجوی دو سال پیش وعده سرنگونی حکومت ایران را داده و ذکر کرده بود که اگر این حکومت سرنگون نشد ما کنار می کشیم و ارتش آزادی بخش منحل می شود.

اما امروز دقیقا در چنین روزی هستیم که باز هم برای هزارمین بار این وعده ها و ترفند ها برای همه رو می شود.

چهل سال تمام رجوی به این فریب مشغول است ولی جوابی نگرفته است و هر روزی که می گذرد نیروهای درون فرقه به تو خالی بودن رجوی بیشتر پی می برند.

دقیقا یادم می آید که رجوی در یک نشست در جواب یکی از اعضا که پرسید که چرا اتفاقی نمی افتد، گفت: ما کار خودمان را می کنم و چون نیرو پیشتاز هستیم به زمان، کاری نداریم و آمادگی خودمان را از دست نمی دهیم.

دقیقا این شخص با زمان کار ندارد چون انرژی فرسودگی و هزاران مسائل دیگر را او نمی پردازد بلکه اعضا ی فرقه هستند و اما چرا اعضا باز هم فریب می خورند خیلی ساده است چون از هیچ چیزی خبر ندارند و بی خبر از دنیا فکر می کنند رجوی است که همه چیز را می داند. اما خنده دار تر از همه این است که هر سال همراه با این اراجیف رجوی می گوید ایران آخرین دست و پاهای خود را می زند ولی کماکان پا بر جاست و کسی که دارد به زوال می رود رجوی و سیستم فرقه رجوی است چون الان تعداد اندکی که همه بالای ۵۰ سال سن دارند و حتی توان کاری را ندارند در آنجا مستقر هستند و آنها را به زندانی به نام اشرف ۳ برده تا هر چه بیشتر تحت کنترل نگه دارد.

رجوی بیست و دوم بهمن را روز ربودن انقلاب نام گذاشته بود به این دلیل که خود به قدرت نرسید و بارها این را می شنیدم که رجوی کار خود را کرده است و اگر حکومت سرنگون نمی شود مقصر نیرو و مردم هستند و باز هم دروغ و دروغ خواهیم شنید.

رها آزادی

عضو جدا شده از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19602