• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

جشن ۲۲ بهمن ۹۷ باشکوه‌تر از همیشه در ایران برگزار شد /  نیروهای فریب خورده فرقه رجوی، فرصت را از دست ندهید و به پا خیزید

  • کد خبر : 19593
  • 12 فوریه 2019 - 11:49

ملت بزرگوار، قهرمان، فهیم و بخشنده ایران باشکوه‌تر از همیشه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ جشن گرفت.همین سال و همین روزی که دشمنان بدخواه داخلی و خارجی تحلیل‌های بسیاری بر آن نمودند و آرزوهای شوم خود را از سال گذشته تاکنون بیان کردند.

آن‌ها گفتند ایران جشن چهل‌سالگی انقلابش را نخواهد دید، چنین و چنان می‌شود و دولت وقت سرنگون می‌شود و ازاین‌گونه خیال‌بافی‌های خام و کور بیچاره آنان که بازهم فریب رجوی خیانت‌کار و همدستان آن را خوردند آن دروغ‌گوی بزرگی که چهل سال است کینه، نفرت و دشمنی می‌پراکند.

ملت ایران اثبات کردند، تسلیم‌ناپذیرند، تحریم و تهدید بر آنان اثر ندارد.

مثل همیشه ایستادند و متحد شدند و گفتند که سختی هست، مشکلات اقتصادی هست، ولی آمدیم که به جهانیان بگوییم در کنار هم و باهم هستیم و از استقلال و عزت کشور خویش حمایت می کنیم.میلیون‌ها ایرانی پرشورتر و باشکوه‌تر از همیشه در زیر بارش برف و باران شدید مرگ بر آمریکا سر دادند و در جشن چهل‌سالگی انقلاب ایران به جهانیان نشان دادند ایران و کشور خود را دوست دارند و ارزشی برای تحلیل‌های آبکی نیروهای اجنبی، تهدید و تطمیع آنان قائل نیستند.

حضور میلیونی مردم و شرکت در مراسم جشن چهل‌سالگی انقلاب یک‌بار دیگر اثبات کرد. علیرغم تمام ادعاها و فشارهای تحریم آمریکا ملت ایران استوار خواهد ایستاد، حال پاسخ فقط این است از حضور مردم شرم کنید و دست از این‌همه توطئه بردارید.

ا ز شرق تا غرب و از خزر تا خلیج‌فارس با هر دین و آیین و با اشتراک ایرانی و عشق به وطن و آرمان و استقلال در این جشن باشکوه شرکت نمودند.

اکنون پیام من به نیروهای باقیمانده و فریب‌خورده فرقه این است که یک سال دیگر هم از عمر و جان و ارزش انسانیت شما رجوی خیانت‌کار کاست.

یک سال دیگر هم با امیدهای واهی شما را فریفت و مجبور به ماندن در کمپ زندان گونه آلبانی نمود.

فرصت را از دست ندهید و به خاطر تاریخ پرشکوه ایران، به خاطر آزادی و به خاطر احترام به انسانیت به خاطر خانواده‌های دردمند خود که بخشی از ملت رنج‌کشیده ایران هستند؛ و به خاطر تمامی اعتقادات آزادی‌خواهانه‌ای که به خاطر آن اسیر و قربانی شدید و به انحراف رفتید به پا خیزید و بیش از این ظلم ، ذلت و خیانت رجوی را تحمل نکنید.

یک‌بار دیگر شجاعت خود را آزمایش کنید. ملت بزرگ ایران شما را خواهند بخشید. فرصت کم هست زود تصمیم بگیرید تا بتوانید گذشته‌ها را جبران نمایید.

مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19593