• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فیلم مسخره «امداد رسانی به آلبانیایی ها» هم از سایت فرقۀ رجوی برداشته شد

  • کد خبر : 19513
  • 06 فوریه 2019 - 11:52

فرقۀ رجوی به دنبال صحنه سازیها فیلم مسخره «امداد رسانی به آلبانیایی ها» را هم از سایت خود برداشت.

به دنبال نمایش مسخرۀ فرقۀ رجوی مبنی بر فیلم برداری یک خبرنگار اجیرشدۀ آلبانیایی از داخل قرارگاه اشرف ۳ در حومۀ تیرانا پایتخت آلبانی و لو رفتن حمل پوشاک مخصوص بزرگسالان توسط یکی از مسئولین امداد پزشکی فرقه بعد از دو روز آن را از روی سایتهایش و یوتیوب برداشت.در نمایشی دیگر سران این فرقه گفتند ۵۰ پزشک از آمریکا آوردیم که مجاهدین را معالجه کنیم ولی آنها از حق خودشان گذشتند گفتند مردم آلبانی را معالجه  کنید و آمدیم ۵۰۰۰ نفر از مردم آلبانی را معالجه کردیم!!!

خاک عالم سر آن دولت و ملتی که آنقدر حقیر و بدبخت باشد که این فرقه مریضهایش را معالجه کند؟ این توهین به ملت و مردم و دولت آلبانی است. حالا برای اینکه خود اعضا و جداشدگان و کمیساریا نگویند که پول از کجا آورده اید و چرا پول جداشدگان را قطع کرده اید می گوید دکتر و دارو برای مجاهدین آورده بودیم ولی مجاهدین مریض نخواستند گفتند ما فداکاری می کنیم بدهید به مردم آلبانی!

خوب خیلی جالب  است یعنی ما که هر ماه و هر هفته یکی مان در بیمارستانهای آلبانی بستری است و از دکتر و درمان در آلبانی استفاده می کنیم بعد هم می میریم و دشمنمان یعنی ایران خوشحال می شود حاضریم بیشتر بمیریم و دشمنمان را خوشحالتر بکنیم. ما دوا و درمان خودی را نمی خواهیم، از دوا و درمان آلبانی ها استفاده می کنیم شما این دکتر و دارو را که از آمریکا برایمان آورده اید بدهید به آلبانیایی ها حالا در این معادله فقط باید دنبال پرتقال فروش بگردیم. باید گفت خوب پس آنهمه داد و فریاد وشکایت از محاصرۀ دارویی در عراق چه بود و چه هدفی داشت چرا در عراق این ۵۰ تا دکتر را از آمریکا نیاوردید؟ بعد هم چرا این فداکاری را آنجا نمی کردید که بگویید اشکالی ندارد ما می میریم ولی مردم عراق نمی رند در حالیکه عراق برای مردم خودش هم دکتر و دارو نداشت ولی دولت آلبانی دارد.

هدف فرقه فقط پیاده کردن سناریوهایی که در عراق داشتند در آلبانی است  ولی چون در آلبانی چنین زمینه ای وجود ندارد آمده و فیلم آن را همچون فیلمهای ساختگی «کانونهای شورشی در داخل کشور» و تیمهای موهوم ارتش نامرئی آزادی در داخل! و شعارنویسی روی دیوارهای اشرف و لیبرتی و مقر آلبانی و جا زدن آن به عنوان دیوارهای تهران، در آلبانی هم بازی کرده اند تا به شعور اعضای خودشان و مردم آلبانی توهین کنند.

هیچگونه نشانی هم در این فیلم از معالجۀ مردم و این ۵۰ دکتر وجود ندارد و معلوم نیست این صف بلند صف چیست؟ و از هر صفی در آلبانی مثل صف انتخابات می شود فیلمبرداری و مونتاژ کرد و بعد هم تجمعات و روبوسی با مریضها؟ که می تواند مربوط به هر مناسبتی که در آنجا درست می کنند باشد. خلاصه آنقدر این سناریو و جعل و تقلب و صحنه سازی رسوا و مسخره و خنده دار بوده که خودشان دو روز بعد خبر و فیلم مربوط به این سناریو و صحنه سازی را از سایتشان برداشته اند یعنی آش پخته شده در آشپزخانۀ نیرنگ و فریب فرقه ای آنقدر شور بوده که خانم قجر هم فهمیده و آن را از شعبده بازارش حذف کرده است ولی غافل از اینکه سایت پژواک ایران در یک اقدام عالی و افشاگرانه اش آن را ضبط کرده و در یوتیوب خود گذاشته است که می توانید با کلیک کردن روی تصویر فیلم را تماشا کنید.

قربانعلی حسین نژاد

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19513

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی