• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تحلیل های کشکی سرنگونی از جانب شکنجه گران فرقه رجوی / نعمت اولیایی و اسداله مثنی شکنجه گر یا کارشناس!

  • کد خبر : 19445
  • 02 فوریه 2019 - 14:02

دستگاه تبلیغاتی فرقه تروریستی رجوی سعی می کند با وارد کردن نفراتی که سابقه کاسه لیسی زیادی در مناسبات دارند به عنوان کارشناس در تلویزیون خود از آنان استفاده نماید تا هم امتیازی به آنان داده و فکر کنند که واقعاٌ شخص مهمی در مناسبات هستند و هم زنجیری به پایشان بزند تا مبادا فیل شان هوای هندوستان کند و از مناسبات خارج شوند.

چیزی که در تحلیل های تهی مغزان فرقه رجوی دیده می شود نشخوار همان حرف های تکراری رجوی و مریم قجر می باشد که حکومت ایران در حال سرنگونی است! و یا اخیرا عنوان می کنند که دامنه اعتراضات زیاد شده و این راه به سرنگونی می برد که همین را هر روز نشخوار نموده و سعی دارند با این شیوه به نیروهای خود روحیه بدهند . در میان نفراتی که به عنوان مترسک از آنان به اسم کارشناس استفاده می کنند می توان به نعمت اولیایی و یا اسداله مثنی شکنجه گر فرقه رجوی نام برد. البته باید به این نکته اشاره نمود که این افراد به واقع حال به همزن در مناسبات بودند و از بس کاسه گدایی نزد مسئولین زن به دست می گرفتند که همه از برخورد با آنها تنفر داشتند.

البته خصیصه این گونه افراد در مناسبات کاسه لیسی و تن پروری بود و چون از انقلاب طلاق مریم قجر تعریف و تمجید می کردند از طرف مسئولین زن هم مورد تقدیر قرار می گرفتند و اگر در کار هم مفت خوری می کردند برای کسی مهم نبود چون امتیاز کاسه لیسی از انقلاب طلاق مریم قجر و پاچه ورمالیدگی از مدل رجوی را به خوبی با خود یدک می کشیدند و می دانستند که چگونه می توان در مناسبات به مفت خوری ادامه دهند .

چند روز قبل مفت خور معروف نعمت اولیایی در برنامه تلویزیونی فرقه رجوی چنان دست به تحلیل اوضاع و احوال حکومت ایران می زد که انگار از تئوریسین های معروف است ولی اگر بخواهیم به عمق این تحلیل های آبکی ورود کنیم در می یابیم وقتی فرقه ای که افرادش به اخبار بیرون دسترسی ندارند و حرفهای شان همان چیزهایی است که مسئولین فرقه به آنان می گویند می توان فهمید که آنان فقط به نشخوار حرفهای تکراری مریم قجر و مسئولین تهی مغز سازمان مشغول هستند.

جالب است به این نکته هم اشاره کنیم که وقتی تحلیل گر فرقه رجوی از میزان تظاهرات ها و اعتراضات حرف می زد چنان با آب و تاب حرف می زد و عنوان می کرد که اگر بخواهد آمار شهرها و روستاها و قصبه ها را بگوید زمان زیادی طول خواهد کشید و در انتها نتیجه گیری می کرد که دیگر کار حکومت ایران تمام است و به گفته مریم قجر سال آینده سال سرنگونی می باشد!. باید به کاسه لیسان و تهی مغزان فرقه تروریستی رجوی گفت که زیاد خودتان را خسته نکنید چون از بس طی این سالها با تحلیل های رجوی حکومت ایران را سرنگون نمودید که دیگر از دیدگاه رجوی می بایست حکومتی در ایران باقی نمی ماند . شما بهتر است به دنبال تعریف و تمجید کردن از انقلاب طلاق مریم قجر باشید و به مفت خوری تان ادامه بدهید چون از شما پیر و پاتالها چیزی برای مریم قجر در نمی آید همان بهتر که مریم قجر شما کاسه لیسان را به دور خود داشته باشد و دلش را به سرنگونی از طرف غرب و حمایت مالی شیوخ مرتجع عربی خوش کند .

یادداشت از: هادی شبانی

انتتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19445

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی