• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه سرگشاده خانواده های کرمانشاه به دبیرکل ملل متحد و نماینده ویژه حقوق بشر

  • کد خبر : 1938
  • 11 آوریل 2015 - 6:31

نامه سرگشاده خانواده های کرمانشاه به دبیرکل ملل متحد و نماینده ویژه حقوق بشر

Iraq_Ashraf_Families_8

عالیجنابان بان کی مون دبیر کل ملل متحد و احمد شهید نماینده ویژه حقوق بشر
پیرو نامه ها و درخواست های قبلی ما خانواده های اعضای گرفتار در فرقه مجاهدین درعراق از شما درخواست کمک داریم .
ما جمعی از خانواده های استان کرمانشاه در غرب ایران هستیم که یا فرزندی در فرقه مجاهدین داریم و یا پدر و مادری در بند رجوی داریم که شاید بعضا ۲۵ سال از دیدن همدیگر حتی برای یک دقیقه محروم بوده ایم .
عالیجنابان شما از آنجایی که در این جهان مسئولیت دو نهادی رابه عهده دارید که مستقیما مسئولیت پاسداری و حمایت از حقوق انسانها را دارد لذا ما به خدمت شما عرض می نماییم که  در جهان وقتی یک حیوان وحشی بدلیل نامشخص صدمه می بیند و یا توسط قاچاقچیان حیوان گرفتار می شود قوانینی دارید و قویأ پیگیری می نمایید و ارزش قائل هستید .
حال سئوال ما این است که چرا این همه سال به درخواست ما توجهی نمی شود ؟
مگر همین سازمان صلیب سرخ و ملل متحد نیستند که  به وضعیت اسرای دو کشور در حال جنگ رسیدگی کرده و به حقوق آنها می پردازند ؟
آیا اعضای خانواده های ما در فرقه رجوی تابع قوانین وضع شده دراین کره خاکی نیستند ؟ مگر شما اشراف ندارید که همین ما پدران و مادران پیر مدت دو سال یا بیشتر پشت درب اسارتگاه اشرف درعراق سرما و گرما  وشرایط سخت را تحمل کردیم اما رهبران مجاهدین با سنگ و تکه های آهن از ما پذیرایی نمودند ؟ و تعدادی از ما مجروح شدیم و تعدادی هم به دلیل فشارهای عصبی مردند ؟
ما خانواده دادخواهانی که این درخواست ها را ازشما می کنیم می بینیم که شما در جاهای دیگر مثلا وقتی یک کسی که قاچاقچی مواد مخدر بوده و موجب مرگ هزاران جوان شده  و یاکسی که زورگیربوده و درجلو چشم خانواده به ناموس آنها تجاوزکرده – مجازات میشوند حساسیت خاصی دارید و دنبال آن هستید که یک ویرگول حقی پیدا کنید و آن دولت و حکومت را محکوم کنید .
اما نقض آشکار حقوق فرزندان ما طی سالیان را نادیده می گیرید . این تناقض برای هیچ انسانی قابل هضم نیست و از شما می خواهیم برای اثبات حقانیت فعالیت های بشردوستانه خود فقط و فقط یک دقیقه ملاقات ما با کسان خود در اسارت رجوی را فراهم نمایید .  با کمال تشکر
جمعی از خانواده های استان کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1938