• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

یگان سایبری فرقه تروریستی رجوی مشغول چه کاری است؟

  • کد خبر : 19314
  • 24 ژانویه 2019 - 11:58

در سال های اخیر کشور آلبانی در مرکز توجه دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است. این کشور کوچک مسلمان که  زمانی مورد حمایت ایران قرار داشت، به مرکز استقرار سازمان تروریستی منافقین تبدیل شده است که امنیت نظام را مورد هدف قرار داده است.  پایگاه اشرف ۳ پایگاه جدید منافقین در آلبانی است که حدود ۳۰۰۰ نفر از اعضای منافقین را که از عراق خارج شده اند را در خود جای داده است. این اردوگاه با ۱۹ سوله بزرگ در ۳۴ هتکار ظرف مدت هجده ماه و با هزینه عربستان و آمریکا و اسرائیل ساخته شده است.اما از نکات مهم فعالیت سازمان منافقین تحرکات سایبری این سازمان تروریستی می باشد.  یگان سایبری فرقه تروریستی منافقین با حدود ۱۳۰۰ نفر در چهاربخش توئیتر، فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام با چندین هزار اکانت فیک فعالیت دارد. بر اساس اعترافات اعضای سابق این سازمان، بخشی از این تأسیساتِ که به شدت حفاظت  می شود کارخانه تولید حساب های جعلی در فضای مجازی است که به دستکاری رسانه های اجتماعی در سطحی گسترده اختصاص یافته است. ساخت و مدیریت صفحاتی در پوشش اصناف، سم پاشی علیه جمهوری اسلامی ایران، منحرف کردن مطالبات و ایجاد شورش بخشی از وظایف آنهاست.

حسن شهباز، عضو سابق فرقه منافقین در گفتگو با خبرنگار الجزیره اظهار داشته است: ما به صورت روزانه دستوراتی دریافت می کردیم که بر موضوعات اصلی و مشکلات جاری در ایران تأکید داشت. به عنوان مثال، گرانی، بیکاری و فقر که ما می بایست با توئیت کردنِ آن ها توجه جهانیان را به آن معطوف می داشتیم و تقصیر ها را به هر نحوِ ممکن، به گردن نظام اسلامی می انداختیم. این وظیفه‎ روزانه ما در فضای مجازی بود.

به نوشته بنیاد هابیلیان، بکارگیری افراد متخصص در حوزه سایبری حاکی از این واقعیت است که رهبران منافقین توجه جدی به فضای مجازی و تاثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی دارند. امرزوه فضای مجازی تبدیل به عرصه ای برای جنگ نرم علیه کشور شده و گروه های مخالف نظام می توانند با کمترین هزینه بیشترین صدمه را بر کشور وارد سازند. آنچه که در کانون اقدامات ضد ایرانی سازمان تروریستی منافقین قرار دارد، تغییر رژیم در ایران است. جنگ نرم دولت های متخاصم و سازمان های وابسته به آنها نظیر منافقین مبتنی بر شایعه پراکنی، تبلیغات کذایی، ملتهب کردن فضای روانی جامعه و بزرگنمایی مسائل و مشکلات داخلی کشور است. رهبران سازمان تروریستی منافقین در صدد ایجاد موج هایی در ایران هستند تا بتواند با هدایت آنها فشارهای خود را بر حکومت وارد ساخته و شرایط سیاسی و اقتصادی داخلی کشور را متزلزل کنند. اگرچه آنها تاکنون موفق به تحقق کامل اهداف خود نشده اند، با این حال رفتار آنها مبین این واقعیت است که دشمنان ایران جهت صدمه رساندن به کشور هیچ محدودیتی برای خود قائل نیستند.

دکتر رضا اختیاری‌امیری

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19314

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی