• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

خواب شیطانى این جانیان محقق نخواهد شد / ذهن ها معطوف به رهایى و زندگى آزادانه است

  • کد خبر : 19257
  • 22 ژانویه 2019 - 12:49

«مردم منطقه از جنایات آمریکا ، اسرائیل و عربستان و نوچه هایشان از جمله داعش و رجوى، کاملا آگاهند و هیچ وقت خواب شیطانى این جانیان محقق نخواهد شد. »

وعده رجوى مبنى بر سرنگونى و اتمام زمان تعهد افراد تشکیلات در بهمن ماه امسال  و اینکه اگر این امر اتفاق نیفتاد اعضاء می توانند مسیر زندگى خود را آزادانه انتخاب کنند رو به اتمام است.

این وعده سر خرمن رجوى از جنس هزاران بار دروغ سرنگونى وعده دادن هاى گذشته است که در پایان مهلت آن ترفندى را پیدا کرده و ذهن افراد را از روى وعده و قول خود منحرف می کردند.

اما این بار مثل گذشته نیست و ریزش و فرار نیرو و افشاگری جدا شده ها، ضربه کارى را به تار و پود رجوى و سران جنایتکارش وارد کرده و باعث شده که رجوى تیرهاى آخر خود را رها کند و شنیع ترین رفتارها را با خرج هاى هنگفت و در ضدیت با مردم ایران انجام دهد.

فرقه طرح داعشیزه کردن مجدد منطقه را در دستور کار خود قرار داده که سرنخ های این طرح آمریکایى- اسرائیلى-عربستانى، در عراق ، پاکستان و برخى کشورهاى عربى با تحرکات ضد ایرانى حکام کاخ سفید، بروز پیدا کرده است .

این بار هم رجوى می خواهد که اذهان افراد را گل گرفته و آن ها را به این امر مشغولیت دهد و بار دیگر از طوفان سهمگین ریزش نیرو و فروپاشى جلوگیرى نماید اما باید بداند که خوابش براى بحران آفرینى در اطراف ایران دیگر محقق نخواهد شد. مردم منطقه از جنایات آمریکا ، اسرائیل و عربستان و نوچه هایشان از جمله داعش و رجوى، کاملا آگاهند و هیچ وقت خواب شیطانى این جانیان محقق نخواهد شد. بلکه روز به روز زوال این تفکر و متحدان آن، در منطقه خاورمیانه و کشورهاى همجوار ایران قابل رؤیت بوده و است و دیگر پتانسیلى مانند داعش در منطقه محال است ساخته و پرداخته شود که بخواهند بازیکن اصلى آن رجوى و پیر و پاتال هاى زوار در رفته آن باشند.

مریم رجوى باید بفهمد که در کالبد مٓرده دمیدن دردى از دردهاى لاعلاج اش دوا نخواهد کرد و با هر ترفندى  که براى انحراف افکار افرادش از جدا شدن و فرار از تشکیلات بکار ببرد، دیگر نخواهد توانست این روند رو به فزونى را علاج کند. گذشت زمانى که سنگ ضد بورژوازى را به سینه می زد و با این ترفند نیرو را در چنگال خود اسیر نگه می داشت. الان  تشکیلات در دل بورژوازى قرار دارد و تزریق نوش دارو در کالبد مرده، راهگشا نخواهد بود و هیچ کس از افراد تشکیلات دیگر تره براى رجوى و سرانش، خورد نخواهد کرد و هر ترفندى بکار ببرند و هر خودفروشى و مزدورى داشته باشند، نمی توانند ذهن نیروى در بندشان را امیدوار به وعده سرنگونى دروغى  کنند، بلکه ذهن ها معطوف به رهایى و زندگى آزادانه است. به امید رهایى تمام دوستان از چنگ اختاپوس زمان و به عدالت سپردن رجوى و سرانش.

عبدالکریم ابراهیمی

انتهای پیام / ایران فانوس

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19257

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی