• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نامه مادر رنج کشیده یکی از اسیران فرقه رجوی به دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران: خواهشمندیم به خواسته خانواده های اسیران فرقه رجوی رسیدگی فرمائید

  • کد خبر : 19089
  • 09 ژانویه 2019 - 11:26

مادر رنج کشیده یکی از اسیران فرقه رجوی به محمد جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران نامه نوشت.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق، متن نامه ثریا عبداللهی که صبح امروز نسخه ای از آن به فراق رسید به شرح زیر است:

جناب آقای محمد جواد لاریجانی
دبیر محترم ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران
اینجانب ثریا عبداللهی از استان اردبیل به استحضار می رساند: تنها فرزند پسرم به نام «امیر اصلان حسن زاده» در خرداد ماه سال ۱۳۸۱ برای کار به ترکیه سفر کرد و متاسفانه در آنجا به تور صیادان و قاچاقچیان انسان به نام مجاهدین ناخلق افتاد.
پس از چهار سال پیگیری مداوم متوجه شدم که تنها پسرم به دست فریبکاران و آدم ربایان فرقه تروریستی رجوی اسیر و به همراه صدها نفر جوان ایرانی از هتلی در آنکارا به قلعه مجاهدین خلق در عراق به نام «اشرف» منتقل شده است.
به دنبال آن و بعد از سال ها تلاش موفق شدم به همراه چند نفر از مادران که فرزندان آنها از جبهه های جنگ و یا از زندان بعثی ها ربوده شده بودند، به کشور عراق و محل حضور اسیران بروم تا بتوانم فرزند خود را ببینم ولی آنجا فرماندهان فرقه تروریستی رجوی به من و دیگر خانواده ها اجازه دیدار ندادند. همین امر باعث شد تا دلیل منع ملاقات با فرزندان خود را به صورت تحصن جلوی درب زندان اشرف آغاز کنیم و همین امر نزدیک به چهارسال طول کشید.
در طول دوران تحصن ضمن اعتراض به عدم ملاقات با فرزندان خود در قلعه الموتی اشرف رجوی ، به طور مداوم و مکرر، از نهادهای حقوق بشری بین المللی به صورت ارسال نامه و فیلم، درخواست کمک نموده و اعلام کردیم که ملاقات و دیدار حق مسلم خانواده ها و علی الخصوص مادران و پدران است ولی هزار افسوس و دریغ از چند کلمه ایی که قوت قلبی باشد برای مادران چشم به راه عزیز خود .
آقای دکتر لاریجانی، شما حامی حقوق بشر در ایران هستید و من به عنوان مادر دردمند ایرانی که تنها پسرم به ناحق گرفتار در دام گرگ های فرقه رجوی است، از جنابعالی خواهش عاجزانه دارم به هر صورت ممکن به این وضع من و تمامی خانواده های دردمند و چشم به راه جهت ملاقات با عزیزان خود سریعا رسیدگی فرمائید. به یقین دعای مادران و خانواده های چشم انتظار و بنده حقیر بی تاثیر نخواهد بود. توفیق روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم.
منتظر پاسخی از جانب شما برادر بزرگوار هستم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19089