• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه مادر رنج کشیده یکی از اسیران فرقه رجوی به دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران: خواهشمندیم به خواسته خانواده های اسیران فرقه رجوی رسیدگی فرمائید

  • کد خبر : 19089
  • 09 ژانویه 2019 - 11:26

مادر رنج کشیده یکی از اسیران فرقه رجوی به محمد جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران نامه نوشت.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق، متن نامه ثریا عبداللهی که صبح امروز نسخه ای از آن به فراق رسید به شرح زیر است:

جناب آقای محمد جواد لاریجانی
دبیر محترم ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران
اینجانب ثریا عبداللهی از استان اردبیل به استحضار می رساند: تنها فرزند پسرم به نام «امیر اصلان حسن زاده» در خرداد ماه سال ۱۳۸۱ برای کار به ترکیه سفر کرد و متاسفانه در آنجا به تور صیادان و قاچاقچیان انسان به نام مجاهدین ناخلق افتاد.
پس از چهار سال پیگیری مداوم متوجه شدم که تنها پسرم به دست فریبکاران و آدم ربایان فرقه تروریستی رجوی اسیر و به همراه صدها نفر جوان ایرانی از هتلی در آنکارا به قلعه مجاهدین خلق در عراق به نام «اشرف» منتقل شده است.
به دنبال آن و بعد از سال ها تلاش موفق شدم به همراه چند نفر از مادران که فرزندان آنها از جبهه های جنگ و یا از زندان بعثی ها ربوده شده بودند، به کشور عراق و محل حضور اسیران بروم تا بتوانم فرزند خود را ببینم ولی آنجا فرماندهان فرقه تروریستی رجوی به من و دیگر خانواده ها اجازه دیدار ندادند. همین امر باعث شد تا دلیل منع ملاقات با فرزندان خود را به صورت تحصن جلوی درب زندان اشرف آغاز کنیم و همین امر نزدیک به چهارسال طول کشید.
در طول دوران تحصن ضمن اعتراض به عدم ملاقات با فرزندان خود در قلعه الموتی اشرف رجوی ، به طور مداوم و مکرر، از نهادهای حقوق بشری بین المللی به صورت ارسال نامه و فیلم، درخواست کمک نموده و اعلام کردیم که ملاقات و دیدار حق مسلم خانواده ها و علی الخصوص مادران و پدران است ولی هزار افسوس و دریغ از چند کلمه ایی که قوت قلبی باشد برای مادران چشم به راه عزیز خود .
آقای دکتر لاریجانی، شما حامی حقوق بشر در ایران هستید و من به عنوان مادر دردمند ایرانی که تنها پسرم به ناحق گرفتار در دام گرگ های فرقه رجوی است، از جنابعالی خواهش عاجزانه دارم به هر صورت ممکن به این وضع من و تمامی خانواده های دردمند و چشم به راه جهت ملاقات با عزیزان خود سریعا رسیدگی فرمائید. به یقین دعای مادران و خانواده های چشم انتظار و بنده حقیر بی تاثیر نخواهد بود. توفیق روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم.
منتظر پاسخی از جانب شما برادر بزرگوار هستم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19089

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد