• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ارتباط عاشقانه «مالک بیت مشعل» با خواهر خود پس از ۱۶سال

  • کد خبر : 19023
  • 03 ژانویه 2019 - 10:56

برادری که ۱۶ سال پیش به خیال رفتن به اروپا توسط عوامل فرقه رجوی به عراق و به کمپ اشرف منتقل شد.

مکانی که خارج شدن از آن در اراده فرد نبود. سیستم مغزشویی فرقه مسیر سرنوشت او را تغییر داد و مجبور شد همانند دیگر اعضای اسیر شرایط اسارت در فرقه را از سر ناچاری تحمل کند.
خانواده او به دلیل شرایطی که رهبران فرقه ایجاد کرده بودند طی این سالیان نتوانستند خبری از وی کسب کرده و یا دیداری با او داشته باشند تا اینکه سرانجام به حکم تاریخ فرقه رجوی از عراق اخراج و به آلبانی منتقل شد و شرایط برای جدایی اعضا اسیر از فرقه فراهم شد. آنهایی که عزم اراده کردند توانستند با استفاده ازشرایط آلبانی خود را ازدام اسارت بار فرقه رجوی نجات دهند .
یکی از این افراد اسیر مالک بیت مشعل بود که حدود یک سال پیش توانست با زدودن همه قید و بند های اسارت بار فرقه خود را نجات داده و پا به دنیای آزاد بگذارد او در این مدت به دنبال این بود تا ردی از خانواده اش کسب کند تا اینکه به همت و تلاش اعضای انجمن خوزستان این امر محقق شد و روز یکشنبه ۹ دی ماه ۹۷ خواهر مالک به همراه شوهر وی و فرزندانشان برای ارتباط تصویری با مالک به دفتر انجمن آمدند.

لحظه های وصل ارتباط و دیدارتصویری آنها با هم به واقع وصف ناشدنی بود. خواهر مالک و آقای نعیمی همسر وی و فرزندانشان و از آن طرف مالک تا دقایقی با نگاه کردن به همدیگر فقط گریه می کردند اشک شوق آنها اشک ازچشمان همه جاری کرده بود .
خواهر مالک با گریه می گفت خدا لعنت رجوی که تو را از ما جدا کرد وسالها ما را درحسرت دیدار با تو گذاشت. خدا لعنت رجوی که زندگی و جوانی تو را گرفت  و او همینطور مرتب بر رجوی لعنت می فرستاد .
مالک نیز ازخواهر و خانواده اش عذرخواهی می کرد و می گفت من از اینکه شما را تنها گذاشتم و وارد مناسبات فرقه رجوی شدم شرمنده هستم. متاسفانه شرایط در مناسبات فرقه به گونه ایی بود که نه تنها به ما اجازه ارتباط با خانواده را نمی دادند بلکه حرف زدن از آن در فرقه جرم محسوب می شد و ما مجبور بودیم تحمل کنیم . اما الان خوشحال هستم که موفق شدم بعد از ۱۶ سال بلاخره خودم را از حصارذهنی فرقه رجوی نجات داده و الباقی عمرم را در آرامش سپری کنم واقعا ننگ و نفرین بر رجوی که زندگی و عمر من و افراد مثل مرا به تباهی کشاند الان خوشحال هستم که شما را می بینم و می خواهم فقط به آینده بهتر فکر کنم.
خواهر و آقای نعیمی و فرزندانشان هم به مالک گفتند همین که نجات پیدا کردی و زندگی سالمی را در پیش گرفتی برای ما یک دنیاست و امیدوارم در هر کجا هستی موفق باشی .
در پایان این ارتباط تصویری خانواده مالک از اعضای انجمن تشکر و قدردانی کردند .
صحنه هایی از این دیدار را در زیر مشاهده می کنید:


انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19023