• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فرقه رجوی؛ از سرکوب اعضای مسیحی خود تا دم زدن از مبشر رحمت و رهایی

  • کد خبر : 18967
  • 25 دسامبر 2023 - 8:29

مسعود رجوی، مریم عضدانلو را مجبور کرد از شوهر خود مهدی ابریشم چی جدا شده و زن رجوی بشود و این عمل ضد اخلاقی را انقلاب ایدئولوژیکی نامید و بعد با کمال پر رویی و اوج وقاحت مریم عضدانلو را مریم پاک رهایی و مریم عذرا که لقب حضرت مریم مادر گرامی عیسی مسیح است خطاب کرد.

به گزارش فراق، علی جهانی فرد عضو نجات یافته از فرقه رجوی در یادداشتی نوشت: سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح مبشر رحمت، رهایی و پیامبر صلح و آرامش را  به همه مسیحیان و به طور خاص هموطنان عزیز مسیحی تبریک می گویم و امیدوارم سال میلادی خوبی را آغاز کنند. در اینجا می خواستم نگاهی گذرا بیندازیم به اراجیف تکراری سران فرقه تروریستی رجوی در رابطه با این روز مقدس که همه ساله مضحک تر از سال قبل می باشد.

بله دوستان سران فرقه تروریستی رجوی و به طور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی همانند همه واژه های مقدس و مناسب های ملی و مذهبی دیگر سعی می کند که از ولادت عیسی مسیح پیامبر صلح و آرامش سواستفاده کند و سعی دارد به دروغ  خودش را با اهداف والای عیسی مسیح همسو نشان دهد ولی همه می دانند که این فرقه تروریستی نه تنها هیچ همخوانی با اهداف عیسی مسیح ندارد بلکه صد و هشتاد درجه عکس عقاید و اهداف عیسی مسیح حرکت می کند.

آخر مگر می شود یک گروهی که نه تنها به هیچ راه حلی به جز ترور و خشونت نمی اندیشد و بدان اعتقاد عمیق دارد و  با رد همه راه حل های صلح آمیز و مذاکره و گفتمان را محکوم می کند و طرفداران چنین راه حل های صلح آمیز و مذاکره و گفتمان را سازشکار و اهل مماشات می نامند و تنها به راه حل نظامی و جنگ و خونریزی و ویرانی اعتقاد دارد  دم از عیسی مسیح مبشر رحمت و رهایی و پیامبر صلح و آرامش بزند.

مگر می شود یک گروهی ادعای دفاع از آزادی و عدالت اجتماعی و طرفداری از عیسی مسیح بزند ولی تعداد معدودی از هموطنان مسیحی که در مناسبات فرقه بودند را مجبور به ترک عقیده کند. فرقه فردی مثل فیلیپ یوسفیه را مجبور به ترک عقیده کرد و بعد  او را به‌ عملیات تروریستی داخل کشور فرستاد تا کشته شود و یا افرادی نظیر نوریک ماناسیان و ادوارد خاطوریان که حاضر به ترک عقیده نشدند مناسبات استالینی رجوی را ترک کردند.

مسعود رجوی، مریم عضدانلو را مجبور کرد از شوهر خود مهدی ابریشم چی جدا شده و زن رجوی بشود و این عمل ضد اخلاقی را انقلاب ایدئولوژیکی نامید و بعد با کمال پر رویی و اوج وقاحت مریم عضدانلو را مریم پاک رهایی و مریم عذرا که لقب حضرت مریم مادر گرامی عیسی مسیح است خطاب کرد. حال با این اوصاف آیا چنین فرقه ای می تواند حامی و مدافع حقوق بشر و عدالت اجتماعی و آزادی باشد و دم از عیسی مسیح بزند؟

بله دوستان سران فرقه تروریستی رجوی و به طور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی بدین وسیله می خواهند خود را مدرن نشان دهند و چهره کثیف تروریستی شان را بپوشاند و همچنین اهداف و عقاید شوم تروریستی خود را در انظار عمومی پنهان نگه دارد در صورتی که این فرقه بالقوه بسیار خطرناک تر از گروههای بالفعل تروریستی نظیر داعش می باشد. این گروه تروریستی و فرقه گرا در حالیکه منتظر یک فرصت هست تا به عملیات تروریستی در داخل کشور ادامه بدهد  با اینگونه اراجیف تکراری راجع به عیسی مسیح و اهداف والایش، اهداف شوم خود را لاپوشانی می کند بنابراین این گروه فرقه گرا بسیار خطرناک می باشد و بایستی شهروندان اروپایی و به طور خاص شهروندان فرانسوی مراقب باشند و فریب ترفند ها ی مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی را نخورند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18967