• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در سیستان و بلوچستان:  صدای ما را به گوش مجامع بین المللی برسانید / مرگ های پی در پی اعضای فرقه رجوی در آلبانی عمدی است

  • کد خبر : 18633
  • 03 دسامبر 2018 - 12:57

در پی مرگ های ناگهانی اعضاء فرقه رجوی در زندان موسوم به «اشرف ۳ »در آلبانی، خانواده های سیستانی و بلوچستانی که عزیزانشان در این زندان و در اسارت مریم رجوی بسر می برند، ضمن تاکید و یقین بر عمدی بودن مرگ های پی در پی اعضاء فرقه رجوی در آلبانی، از احتمال بروز خطر جانی برای عزیزانشان ابراز نگرانی نموده و خواستار پیگیری آخرین وضعیت اعضاء این فرقه از طریق انجمن نجات هستند.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان  متن نامه جمعی از خانواده های اعضاء فرقه رجوی به شرح زیر است:

مسئول انجمن نجات

باسلام

چند وقتی است، خبرهایی از مرگ افراد در کمپ رجوی بیشرف، ما خانواده های رنج کشیده که فرزندان مان توسط قاچاقچیان رجوی فریب خوردند و به عراق و حالا هم به آلبانی رفته اند را نگران کرده است. سالهاست هیچ خبری از عزیزانمان نداریم و حتی تماس تلفنی هم از آن ها نداشته ایم. همه ی ما بارها به عراق رفتیم و دل خوش به این بودیم که اگر چه فرزندانمان را نمی بینیم ولی در نزدیکترین فاصله تا آن ها قرار گرفته ایم. رجوی جنایتکار فرزندان مان را هزاران کیلومتر دورتر برده است تا دست ما را از آن ها کوتاه کند و یک به یک آن ها را بکشد.

فرزندان ما بیگناه هستند، آن ها اصلاً سیاسی نبودند. رجوی آن ها را به بهانه کار در کشورهای عربی از ایران دزدید و به زندان خودش برد. آن ها هم فرزندان ایران هستند و فریب خورده و اسیر رجوی جنایتکار هستند.

فرزند، همسر، پدر و برادرانمان را که سالهاست رجوی از ما دور کرده است را فراموش نکرده ایم و هر روز با یاد و خاطراتشان افسوس دوری آن ها را آه می کشیم و برایمان سخت است که مریم رجوی قاتل دستور قتل عزیزانمان را بدهد و بعد از این همه سال انتظار، خدایی نکرده حتی جسدشان هم به ما نرسد.

از انجمن نجات خواهش می کنیم راه حلی برای کسب اطلاع از فرزندان مان پیدا کند تا از وضعیت سلامت آن ها مطلع شویم و از نگرانی که جانمان را به لب رسانده است نجات پیدا کنیم. لطفاً صدای ما را به مجامع بین المللی برسانید تا آن ها پیام ما را به عزیزانمان بگویند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18633