• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مریم قجر عامل شکنجه و بی‌هویتی زنان در فرقه رجوی

  • کد خبر : 18599
  • 02 دسامبر 2018 - 10:40

 فراق: اگر در تاریخ ایران مبارز زنی به نام مریم بختیاری داریم که مایه افتخار و سربلندی زنان ایرانی است جای بسی تأسف نیز که زنی بدنام و اغفال‌شده به نام مریم قجر عضدانلو داریم که علاوه بر خود صدها زن دیگر را نیز در قعر فرقه رجوی زنده‌به‌گور نمود و سرایدار این قبرستان شده است.

تأسف بیشتر که در قرن ۲۱ میلادی چنین افراد منفوری آزادانه با همدستی مدعیان ظاهری حقوق بشر و در برابر چشم مدعیان دروغین‌تر ترقی‌خواهی و تجددخواهی صدها زن بیچاره و بدبخت را در حصارهای فرقه بازهم زندانی می‌کنند و هر بلایی هم می‌خواهند بر سر آنان می‌آورند بی حق ارتباط و تظلم خواهی درباره اجحاف و نقض قوانین متعددی که نسبت به زن‌های عضو و به اسارت گرفته‌شده در فرقه رجوی روا می‌شود سخن بسیار گفته‌شده ولی ازنظر من رعب‌آورتر و دردناک از همه آن‌ها مسخ نمودن و ربات شدن زنان فرقه است.

در فرقه رجوی زنان به شکل رذیلانه تری در معرض مغزشویی قرار می‌گیرند و از دنیای زیبانی انسانی، مادر بودن و زن بودن، زنی که در تمامی تاریخ همیشه مظهر زیبایی، لطافت و مهر و عشق و ایثار بوده است دور می‌شوند.

مهم است بدانید با تمام نقض قوانین، محدودیت‌ها و کم‌وکاستی‌هایی که اکثریت زنان در فرقه رجوی دچار هستند، دهشتناک ترین عمل و پیچیده‌ترین فرهنگ فرقه تغییر روحیات و بیگانه کردن زن با اصل و ماهیت خویش است. به صورتی که برخی از زنان فرقه خود عامل شکنجه، گسترش فرهنگ بیگانگی زنان از محتوای انسانی و دور شدن از واقعیات دیگر زنان و دختران فرقه شده‌اند.

درحالی‌که داشتن احساسات لطیف، مادرانه، زیبایی، امری طبیعی است و مهر و ظرافت و زیبایی لطف خداوندی و شالوده زندگی هر زن است. خوب به خاطر دارم زنان پیوسته در زیر رگباری از تهاجمات آموزش‌های طاقت‌فرسا، کسل‌کننده، یاس آور و خشونت‌آمیز بودند؛ و دستور داده می‌شد از اصل خویش جدا شوند و تا می‌توانند خشن و سخت‌گیر و مردنما و بی‌رحم و. … باشند.

تشکیلاتی که در آن،  حتی داشتن موی بلند، رایحه یک عطر و پوشیدن لباسی زیبا و دلخواه و هر آنچه نشانه‌ای از زن بود و احساسات زنانه داشت ممنوع بود و با دستور شخص مریم قجر زنان بایست تا می‌توانستند خشن باشند و فحش بدهند و صورت‌های آفتاب‌سوخته داشته باشند با دستانی خشن… و زنک بی‌شرم نیز مستمر پیام می‌داد که چهره‌های آفتاب‌سوخته و دست‌های خشن شده را دوست دارم سازمانی که دران زنان مجبور به شرکت در جلسات طاقت‌فرسای طولانی گزارش خوانی و انتقاد از خودهای بی‌پایان بودند و در آخر نیز در معرض تهاجم و انتقاد و فحش و ناسزا صد نفر دیگر قرار می‌گرفتند تا شخصیت‌ها هرروز خردتر و شکسته‌تر شود و سپس با این شخصیت‌های خردشده و مورد توهین قرارگرفته به محل‌های خود بازگردند. جلساتی که به‌طور مستمر و سه تا چهار بار در هفته در هر قسمت برگزار می‌شد و از برگزارکنندگان گرفته تا اکثریت قریب اتفاق از آن بیزار و فراری بودند ولی به‌اجبار و دستور تشکیلات محکوم‌به شرکت بودند.

این‌ها همه دستاوردهای مریم قجر مدعی زنان و حقوق بشر است.

درست در زمان‌هایی که مأموریت اصلی خودش با پوششی از گران‌قیمت‌ترین لباس‌ها و ده‌ها خدمتکار و نوکر شرکت در مجالس مهمانی و لهو و لعب با جماعت خارجه نشین در اروپا بود.

این زنک بی‌شرم درحالی‌که حتی طاقت دو هفته زندان فرانسه را هم نداشت و باعث خودسوزی ۲۴ نفر. کشتن دو تن ازجمله دو زن ۲۵ و چهل. ساله به خاطر رها شدن از بازداشت شد. زنک خوش‌گذران و تجمل‌پرستی که عقده نمایشی‌اش هیچ گام تمام نمی‌شود و در صد جلسه با صد لباس ظاهر می‌شود؛ و همدست شوهر خائنش برای سو استفاده از زنان بدبختی است که نه توان و نه امکان دفاع از خوددارند و قریب به‌اتفاق آنان در زیر آواری از آموزش‌های فرقه دچار دگردیسی شده و تا مرگ هم نمی‌توانند درک کنند که چه بر سر آن‌ها آمده است بی توانایی فکر و اراده و مسخ‌شده جز اندک زنانی که توانستند از این مهلکه بگریزنند. این است بخشی از  اصل واقعیت  حاصل  فرقه در رابطه با زنان .

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18599

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»