• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سناریوی اسرائیل و فرقه رجوی برای بر هم زدن روابط ایران و اروپا

  • کد خبر : 18202
  • 08 نوامبر 2018 - 10:47

همکاری دوباره اسرائیل و فرقه تروریستی رجوی، سناریوی جدیدی برای برهم زدن روابط ایران و اروپاست.
به گزارش فراق، به واقع روابط ایران و اروپا در حال حاضر قابل مقایسه با هیچ دورانی نیست و همکاری و همراهی ایران و اروپا برای نجات توافق هسته ای روابطی منحصر به فرد است، روابطی که باعث شده است حتی اروپا به تقابل با امریکای ترامپ نیز تن دهد و تلاش برای نجات برجام باعث شکاف در روابط اروپا و امریکا شود.

اسرائیل و نخست وزیر آن که از هیچ تلاشی برای به حاشیه راندن موضوع هسته ای ایران فروگذار نکرده و از رسم نقاشی و نشان دادن عکس گرفته تا ادعای لو دادن انبار اسناد هسته ای ایران سعی کرده است برنامه صلح آمیز هسته ایران را خطرناک و غیر صلح آمیز معرفی کند، نگران شکل گیری روابط عادی و منحصر به فرد ایران و اروپا بوده و نجات برجام با روشی دیگر را شکست لابی خود در امریکا و اروپا می داند.
همچنین منافقین که در برخی کشورهای اروپایی پایگاههای مشخصی برای فعالیت دارند، سابقه ای مشخص در تقابل با ایران و ایجاد یک فضای غیر واقعی برای انتقال تنش به سمت ایران دارند. آخرین فعالیت آنها به ادعای آنها در مورد موضوع تلاش چند فرد ایرانی مرتبط با ایران برای بمب گذاری در اجلاس سالانه منافقین در پاریس بر می گردد. در یک بازی از پیش طراحی شده، یک دیپلمات ایرانی متهم و دستگیر شد و هنوز هم پرونده آن باز است.
مجموعه به هم پیوسته این اتفاقات، یک نخ تسبیح وقایع را پشت خود نمایان می کند که هدف آن چیزی جز تزریق تنش به روابط ایران با اروپایی ها در این برهه خاص نیست. در حقیقت همکاری مورد نظر که اروپا قرار است برای ایران در مورد سازوکار مالی انجام دهد ایستادن تمام قد مقابل آمریکا و همپیمانان آن است. رفتارهای منافقانه فرقه رجوی در این ماجراها، ماهیت پلید و کثیف فرقه تروریستی رجوی را در دشمنی با ملت ایران بیش از پیش آشکار ساخته است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18202

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»