• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

وحشت سرکردگان فرقه رجوی از تلفن هوشمند

  • کد خبر : 18119
  • 04 نوامبر 2018 - 9:09

سرکردگان فرقه رجوی از تلفن همراه هوشمند وحشت دارند. در نشست ها مسعود و مریم رجوی برای ما می گفت که موبایل دشمن شما است.

چرا این حرف را برای ما می زد؟ چون اگر موبایل در اختیار نیروها بود دیگر کسی از ما گوش به چرندیات مسعود و مریم رجوی و بقیه سرکردگان این فرقه نمی داد. چون نیروها نسبت به دنیای بیرون آگاه می شدند و کسی دیگر در فرقه رجوی نمی ماند.
البته کسی جرئت نداشت اسم موبایل به زبان بیاورد، چرا که خود این درخواست زندان داشت. برای فردی که اسم موبایل را می آورد می گفتند می خواهی محل اطلاعات مسعود رجوی را به دشمن اطلاع رسانی کنی و دیگر کارت تمام بود.
اما زمانی که به کشور آلبانی آمدیم دیگر آن کنترل از دست فرقه خارج شد.
دیگر در نشست های سران فرقه افراد صحبت از موبایل می کردند. در ساختمان های مفید بودیم و زهره اخیانی با ما نشست گذاشت. موضوع بحث موبایل بود و گفت خطرناکترین وسیله روی کره زمین است. یکی از نفرات همان نشست سوال کرد که این وسیله خطرناک فقط مال ما نیروهای پایین است و شامل فرمانده های بالا هم می شود که وی گفت بله برای تمامی نیروها در سازمان است. افراد زیادی در همان نشت به زهر اخیانی گفتند که تو دروغگو هستی. چطور می شود دست مسول اول سازمان که زهرا مریخی است تلفن همراه وجود دارد و برای فرمانده های بالا خطرناک نیست اما برای نیروها پایین خطرناک است.
همه توضیحات سرکردگان فرقه به جهت این بود تا ما از دنیای بیرون بی خبر باشیم و آنها بتوانید از ما در اهداف تروریستی استفاده کنند. هدف دوم این بود افرادی که در درون این فرقه بودند به خانواده هایشان وصل نشوند چون خانواده های ما به قول مسعودرجوی همه دشمن و مزدور بودند.
این هم دمکراسی مدل رجوی و سرکردگان او سر خانواده های ما بود. این بود داستان موبایل در داخل فرقه رجوی که دم از دمکراسی می زند.

یادداشت از: احمد خاکی
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18119