• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

موج مرگ و میر در فرقه جنایتکار رجوی

  • کد خبر : 18052
  • 01 نوامبر 2018 - 12:26

موج مرگ و میر در فرقه جنایتکار رجوی آغاز شده است. فرقه تروریستی رجوی حقایق را درباره بیماری اعضا می پوشاند و معلوم نیست چند نفر در چنین شرایط وخیم به سر می برند.

فرقه رجوی برای اینکه اعضا قدرت فکر کردن نداشته باشند، آنها را به کارهای سنگین و طاقت فرسا وا می دارد به طوری که افراد وقتی از کار بر می گردند فقط دنبال این هستند تا محلی پیدا واستراحت کنند.
فرقه آنچنان فشار بیگاری ها را بالا برده که بسیاری از اعضا مبتلا به بیماری های گوناگون جسمی شدند. این فرقه از آنجا که رو به نابودی است و موج نارضایتی نیز در درون زیاد شده اقدام به زهر کش کردن افراد می کند.
مدتی است مرگ و میر در فرقه جنایتکار رجوی زیاد شده و هر بار با مرگ مشکوک یک نفر مواجه هستیم. فرقه جنایتکار به هیچ عنوان افراد کشته شده را برای پزشک قانونی نمی فرسد چون تمام توطعه هایش نقش بر آب خواهد شد و برای اینکه به این نقطه نرسد سریع اقدام به تدفین می کند.
این فرقه باید بداند که رجوی یک روز جواب تمام خونهایی را که ریخته و مرگ و میرهای مشکوک در دیار غربت را خواهد داد ودیر نیست روزی که در دادگاه همگان شاهد باشند.
احمد دارابی
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18052

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی

ثبت دیدگاه

  1. کسانی که حتی به نیروهای خودشون رحم نمیکنن چطور میخوان مقبولیت اجتماعی داشته باشن؟ خیانت به وطن نه فراموش میشه و نه قابل بخششه. آویزون شدن به صدام مهر رسوایی رو بر پیشونی این فرقۂ جنایتکار حک کرد.