• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اظهارات زهرا مریخی، یکی از مسؤولان فرقه رجوی: باید به خودمان شک کنیم!

  • کد خبر : 18040
  • 01 نوامبر 2018 - 9:57

خبرهای رسیده از جانب دوستان جداشده از فرقه رجوی در آلبانی حاکی از این است که زهرا مریخی، مسئول اول سازمان مجاهدین خلق، نشستی در سطح اعضای شورای رهبری سازمان در آلبانی داشته و در آن نشست اظهار نموده است:«اگر به تعهد ۲۲ بهمن نرسیم (منظور وعده سرنگونی نظام جمهوری اسلامی در ۲۲ بهمن ۹۷ از جانب جان بولتون و مسعود رجوی است که تعهد اجرای آن از اعضا گرفته شده است(باید به خودمان شک کنیم نه به خط سازمان، باید به انقلاب خودمان شک کنیم، باید به عدم پایبندی به غسل (بیان آشکار موارد جنسی) در صحنه شک کنیم.»

در حالی که حاضران از شنیدن سخنان زهرا مریخی با خنده ای تمسخر آمیز به یکدیگر نگاه می کردند، یکی از خانم های حاضر در جلسه پرسیده است: یعنی اگر ما در صحنه، لحظات جیم (نمونه های مربوط به موارد جنسی) خود را نگوییم سرنگونی نمی شود؟ آیا می توانید رابطه این موضوع با سرنگونی را توضیح دهید؟
مسئول نشست در پاسخ گفته است:
«رهبری دورنمایی را می بیند که ما نمی بینیم و باید اعتماد کنیم. شک به خط سازمان بی ایمانی به انقلاب و به خواهر مریم است.»
خیلی جالب است. ابتدا جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، در نشست سال گذشته فرقه رجوی در پاریس، اعلام می کند که ایران نباید چهلمین سال تأسیس خود را جشن بگیرد و بعد مسعود رجوی برای خوش رقصی در مقابل امپریالیسم در پیامی وعده می دهد که ایران تا ۲۲ بهمن سال جاری سرنگون خواهد شد. ازهمین حالا معلوم است اگر این پیش بینی عملی نشود اعضای گرفتار در فرقه باید پاسخگوی عدم تحقق وعده های مشتی نادان باشند.
منطق فرقه ای در سازمان مجاهدین خلق، یا بهتر است گفته شود بی منطقی مطلق، آنقدر از حد گذشته که حتی مسئولین رده بالای سازمان را هم به تمسخر و سؤال وا می دارد چه برسد به سایر اعضای گرفتار در فرقه رجوی.
واقعاً چگونه می شود «بیان علنی موارد جنسی در جمع» را به امری مانند سرنگونی نظام ربط داد و به آن مشروط کرد؟ آیا غیر از این است که فقط در دستگاه مغزشویی فرقه ای پذیرش چنین چیزی ممکن است؟ این گونه مطالب صرفاً در فرقه های مخرب کنترل ذهن که سازمان مجاهدین خلق از نمونه های فوق العاده بارز و آشکار آنست دیده و شنیده می شود.
همچنین خبر دیگری حاکی است که مریم رجوی تاکنون دو بار در سال جاری در هتل اینترنشنال تیرانا و هر بار به مدت یک تا دو ساعت با برخی مسئولین آلبانی ملاقات داشته که هر بار تدارکات امنیتی فوق العاده ای چیده شده و این امر موجب ابراز نارضایتی پلیس و مسئولین امنیتی تیرانا گردیده است.
مسئولین آلبانی نسبت به حضور و اقدامات فرقه رجوی در آلبانی و خصوصاً برخورد آنان با جداشدگان نگران هستند، مریم رجوی تلاش می نماید نظر مسئولین آلبانی را جلب نماید. گفته می شود در این رابطه بین برخی مسئولین سیاسی و مقامات امنیتی آلبانی اختلاف نظر وجود دارد. به نظر می رسد در آینده باید شاهد هرچه محدودتر شدن تحرکات این فرقه در آلبانی بود.
یادداشت از: ابراهیم خدابنده
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز تهران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18040

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی