• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

حقایقی از دروغ پردازی های فرقه رجوی در مورد خانواده ها

  • کد خبر : 18021
  • 31 اکتبر 2018 - 11:44

در این چند روز گذشته و بعد از جدایی آقایان میش مست، میرزایی و دامرودی، دستگاه دروغ پرداز فرقه رجوی شروع به نشر اکاذیب کرده و ادعا می کند که خانواده های این آقایان زمینه ساز قتل عام در اشرف بوده اند.
می خواهم حقایقی را در این باره اطلاع رسانی کنم.
– در سال ۸۸ چه کسی باعث کشتار در اشرف شد این خانواده ها بودند ؟ مگر دولت عراق جز اینکه خواسته مشروع داشت و گفت ما می خواهیم مثل همه جای جهان یک مرکز پلیس در کمپ دایر کنیم ولی این شما بودید که مانع تراشی کردید که حتی آمریکایی ها هم خودشان را کنار کشیدند و مالکی شروع به کشتار کرد، بعد هم ایستگاه پلیس را دایر کرد. پس شما برای تبلیغات و انعکاس جهانی خودتان زمینه سازی کردید. بقول آقای قصیم که گفت وقتی از ابوالقاسم رضایی سئوال کردم جواب داد ۱۱ نفر شهید را ولش کن ببین چقدر انعکاس داشتیم خوب این از ۶ و ۷ مرداد ۱۳۸۸ هیچ خانواده ایی اطراف اشرف نبود.

– در ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ با اینکه از قبل خبر داشتید که عراق قصد دارد تا خیابان ۱۰۰ جلو بیاید و این را از قبل به اطلاع شما رسانده بود ولی باز برای تبلیغات و انعکاس گرفتن جوانان را جلوی گلوله فرستادید و ۳۶ تن را در کمتر از یک روز بکشتن دادید و دیدیم ارتش عراق فقط تا همانجا که گفته بود پیشروی کرد یعنی خیابان ۱۰۰.
در همان روز شما به جای اینکه مجروحین را به بیمارستان برسانید دنبال فیلم گرفتن و انعکاس بودید . «صبا هفت برادران» روی زمین افتاده بود به جای اینکه او را به بیمارستان برسانید می گفتید فیلم و عکس بگیرید. بله این هم از دومین قتل عام شما حتی از دفن کردن کشته ها پرهیز می کردید و نزدیک به دو ماه دست نگه داشتید آیا این هم خانواده ها بودند.
بعد هم رجوی گفت زمین های اشرف زیاد بود حالا کوچک شده بهتر است و حفاظت از آن ساده تر شده و نیروی زیادی نیاز نداره این هم از استراتژیست و حجت روی زمین.
– درگیری با نیروهای عراقی در خیابان صد و هل دادن افسر عراقی و تحریک آنها که منجر به شلیک هوایی از طرف نیروهای عراقی شد.
– گذاشتن ۱۰۰ نفر در اشرف به عنوان حفاظت از اموال که در نهایت به کشته شدن ۵۲ نفر و ۷ مفقودی منجر شد و بعد هم شروع به اعتصاب و غیره که همه می دانند.
– در مورد بیماران هم تقریبا همین بوده و اینقدر نگه می داشتید و در نهایت مقصر را بیرون از خودتان قلمداد می کردید.
– در لیبرتی هم همین طور گفتند عراق زندان سازی کرده و این «تی والها» اینجا را تبدیل به زندان کرده، دولت عراق هم همه را جمع کرد و به این ترتیب تمام افراد بدون دفاع شدند.
شما حتی خبر داشتید که قراره موشک به لیبرتی شلیک بشود چون روز قبل فرمان آماده سازی سنگرها را دادید خوب موضوع تی والهای حفاظتی و برداشتن آنها زمینه سازش خانواده ها بودند.
حال سئوال از این سران فرقه این است که باعث و بانی این همه کشتار و زمینه سازی خانواده ها بودند یا خود شما؟
ش. ف
عضو جدا شده از فرقه رجوی در آلبانی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18021