• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تلاش فرقه رجوی برای سفید نمایی گذشته تاریک خود در آلبانی

  • کد خبر : 17976
  • 29 اکتبر 2018 - 10:41

گذشته تلخ و درد آور فرقه تروریستی مجاهدین خلق در چهار دهه گذشته بر کسی پوشیده نیست و بی شک برای همه نهان و آشکار است.

شاخص به ظاهر انقلابی گری سازمان تروریستی رجوی بی شک درقتل و تجاوز و کشتارمردم بیگناه ایران زمین و مردم خوب عراق  تداعی می شود و  گذر زمان واقعیت های تاریخی را تغییر نمی دهد و  به قول معروف نمی شود با تاریخ  شوخی کرد.
بدون تردید اربابان رجوی به خوبی  کشتار افسران آمریکایی  را در زمان مبارزه تروریستی و مسلحانه علیه رژیم شاه را به خاطر دارند ، همچنین به یاد دارند که سازمان مجاهدین خلق و رهبری ان نقش محوری در قتل نیروهای آمریکایی و گسترش  شعار ها و باصطلاح  مبارزه با امپریالیسم داشته اند. پس به یاد داشته باشیم که گذر زمان به خوبی به اثبات رسانده که تروریست خوب و بد نداریم اما کوته فکری و استفاده ابزاری  اربابان رجوی از این فرقه دلیل بر این نمیشود که بتوان تاریخ را از نو  نوشت .
شرایط سازمان مجاهدین بعد از اینکه مسعود رجوی خود را بعد از سرنگونی صدام حسین در سال ۲۰۰۳  به نیروهای آمریکایی  فروخت و بر خط و خطوط این سازمان خط بطلان کشید بیانگراین بود که درکل درذات این سازمان چیزی به عنوان مصلحت مردم ایران نهفته نیست.  آنچه عریان است ادامه تبدیل شدن این سازمان به ابزار خشونت و ترور و قتل مردم بی گناه ایران در دستان جنگ طلبان و صاحبان کارخانجات سلاح و دلالان بین المللی آن می باشد. روزگاری صدام حسین بود حالا نوبت دیگران رسیده است.
بعد از اخراج دار و دسته فرقه تروریستی سازمان مجاهدین از عراق و انتقال و تبعید آنها به آلبانی و النهایه با تدبیر مقامان امنیتی آلبانی در لیست گروه های خطرناک کشور آلبانی قرار گرفته است  و اخبار هفته گذشته حاکی از گسترش ریزش نیروهای فرقه مجاهدین خلق در آلبانی و جدایی آنها از این سازمان فرقه گرا می باشد . از سوی دیگر افشاگری در  مورد ساختار فرقه گرایانه و اعمال مافیایی در درون زندان «اشرف ۳ » در آلبانی  توسط روزنامه نگاران کشورهای انگلیس و آمریکا به خوبی نشان دهنده پایان عمر سیاسی آنهاست.

همچنین باید یادآوری کرد که شرایط و وضعیت فرقه مجاهدین خلق رسواتر و مضحک تر از آن است که مسعود رجوی و مریم رجوی به توصیه اربابان بین المللی خود در تلاش هستند با راه اندازی  همایش و گرد همایی و هزینه ده های میلیونی برای دعوت کردن از سیاستمداران بازنشسته از جمله اهالی کشور میزبان تلاش کنند که گذشته سر تا پای سیاه این فرقه را در میان افکار عمومی کشوری سفیدسازی کنند که در لیست گروه های خطرناک بالاترین نهاد های امنییتی این کشورقرار دارند.
افشاگری درشبکه های تلویزیونی آلبانیا و همچنین رسانه های بین المللی آب پاکی را روی دستان باند مافیایی رجوی ریخت و بدون تردید شکست بیش از پیش  آنها را در چشم انداز قرار داده است.

در پایان لازم است به نقل قولی از یک مرد آلبانیایی اشاره کنم که می گفت که سازمان مجاهدین و اربابان منطقه ای و بین المللی آنها نمی توانند آب رفته به جوی را باز گردانند و گذشته تاریک، خشونت طلبانه و تروریستی این فرقه را برای مردم آلبانی سفید جلوه دهند. نمی توان اعتماد مردم آلبانی را با پول های به یغما رفته مردم عراق و  شریک شدن با صدام حسین را خرید و علیه خودشان به کار گرفت.
احسان بیدی
تیرانا ـ آلبانی

انتهای پیام / ایران آزادی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17976

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی