• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

موج بی سابقه اعلام جدایی در فرقه رجوی / فردای ۲۲ بهمن رجوی سرنگون خواهد شد

  • کد خبر : 17879
  • 25 اکتبر 2018 - 13:00

بنا براخبارکاملا موثق، مریم رجوی ریزش بی سابقه نیروها درسرفصل بهمن ماه را کاملا جدی گرفته و درنظردارد با رایزنی وانجام ملاقات های مختلف با دولت آلبانی شرایط را برای انتقال نیروها از اروپا به آلبانی فراهم سازد تا جایگزین نیروهای جداشده نماید.
با اعلام جدایی رسمی موسی دامرودی،عظیم میش مست وغلامعلی میرزایی از فرقه ضدانسانی رجوی در روزهای اخیر تعداد اعضای جداشده در آلبانی به مرز بی سابقه ای رسیده است.

سرکردگان شیاد فرقه رجوی برای انحراف اذهان نیروهای مستقر در«اشرف سه» از وضعیت وخیم تشکیلاتی و بن بست لاعلاج حفظ موجودیت، به طرز بی سابقه ای به جعل وبزرگ نمایی وانتشار هیستریک اخباردروغ از تحولات داخل ایران پرداخته اند.
این درشرایطی است که بسیاری از اعضا همچنان درانتظار ضرب العجل وعده سرنگونی ایران توسط رجوی در سرفصل بهمن ۹۷ هستند وهمگی آنها درتماس باخانواده هایشان روی این واقعیت تاکید کردند فردای بهمن ۹۷ دیگر در فرقه نخواهند بود.
شرایط تشکیلات به حدی وخیم است که مریم رجوی را سراسیمه به آلبانی کشانده است.وی این بار وبرخلاف روال معمول نه درمقر خود دراشرف سه بلکه درهتل اینترنشنال مستقرشده است. این موضوع به خوبی نگرانی وی را از اوج تنفر و انزجار اعضا ثابت می کند. بنا براخبارکاملا موثق، مریم رجوی ریزش بی سابقه نیروها درسرفصل بهمن ماه را کاملا جدی گرفته و درنظردارد با رایزنی وانجام ملاقات های مختلف با دولت آلبانی شرایط را برای انتقال نیروها از اروپا به آلبانی فراهم سازد تا جایگزین نیروهای جداشده نماید.
به نقل از اعضای مستقر درمقر«اشرف ۳» مریم رجوی به تازگی که گفته بود بهمن ۹۷ آخرین سال حکومت ایران است را پس گرفته و گفته هیچ کس دقیقا نمی تواند شرایط راپیش بینی نماید وهمین موضوع برشدت اعتراضات اعضا افزوده است.
چفت و بست های تشکیلات به حدی از هم گسسته ودیوار آهنین آن فرو ریخته که اعضای معترض برای ماندن شرط می گذارند. می بایست درداخل مقر موبایل و آن هم به صورت آنلاین برای تماس باخانواده هایشان داشته باشند وفرماندهان فرقه درمواردی کوتاه آمده اند.
درچنین شرایطی سرکردگان فرقه رجوی برای خنثی کردن افشاگری اعضای جداشده که هرکدام از اعضای باسابقه بیش از ۳۰سال می باشند باز به سناریوهای مضحک وتکراری از قبیل مزدوری ایران و جاسوسی از داخل تشکیلات مبادرت کرده اند.
سرکردگان ابلهه فرقه رجوی از شدت تنگنای شرایط موجود و باختن قافیه چنان تعادل روحی وروانی خود را از دست داده اند که حتی به فکر رعایت ظواهر و آبروی خویش نیستند.
سازمانی که ادعای آلترناتیو وسرنگونی دارد ومی خواهد کشورایران را با۸۰ میلیون نفر اداره کند چگونه است که به ادعای خود اعضایش از درون تشکیلات با داخل ایران ارتباط می گیرند و برای آنها جاسوسی می کنند.
به قول یک ضرب المثل شیرین عامیانه مردک توکه نمی توانی کش تنبان خود را نگهداری خیلی غلط می کنی از سرنگونی حرف می زنی.
دوران تکرار این مزخرفات گذشته است آخر چگونه یک عضو سی وچند ساله که سال ها زیرچترانقلاب مریم بوده وبندهای مختلف را گذارنده و به قول خودت بیمه و بازگشت ناپذیرشده وگوهربی بدیل است به یکباره بعد از سال ها زیرگوش توعقد اخوت با حکومت ایران می بندد.
سوال اینجاست که این اعضا چرا به محض اعلام جدایی لومی روند؟ سوال اساسی دیگر از رهبران فرقه رجوی اینکه چند نفردیگر درحال گذراندن دوره جاسوسی و وصل به حکومت ایران هستند خواهشا این را جواب بدهید. یکبارهم که شده لطفا این جاسوسان مستقر دراشرف سه را قبل از اعلام جدایی و پایان ماموریت خودتان افشا کنید.
واقعیت این است که تکرار این مزخرفات فقط خنده واستهزای افکارعمومی را به دنبال خواهد داشت.این که نمی شود سازمان شما سرش وصل باشد به سازمان سیا ، موساد واستخبارات عربستان سعودی و بدنه اش به حکومت ایران، لطفا این تناقض را پاسخ دهید.
یادداشت از علی اکرامی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17879

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی