• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افشاگری جدا شده ها از فرقه رجوی: اینترنت در دستگاه رجوی سم کشنده محسوب می شد

  • کد خبر : 17840
  • 23 اکتبر 2018 - 12:14

چرا تشکیلات فرقه رجوی استفاده از اینترنت را برای افراد رده پائین ممنوع کرد و آن را سم کشنده می نامید؟

تا قبل از اینکه به آلبانی بیایم، اینترنت برای من رویایی  دست نیافتنی بود و در عالم خیال می گفتم می شود روزی هم ما به اینترنت دست پیدا کنیم ؟

در اینجا تازه فهمیدم که چرا زنان فرمانده تاکید داشتند اخبار را از شبکه داخلی بخوانید و همه چیز درهمین شبکه هست . اینترنت در دستگاه رجوی سم کشنده محسوب می شد بدلیل اینکه در اینترنت حقایق بر ملا می شد و از این رو همه را از دیدن اینترنت جز تعداد اندکی که خودشان دست چین می کردند منع می نمودند. البته این دست چین شده ها هم باید دو نفره با یک کامپیوتر کار می کردند که اگر یکی خواست برود آن یکی به اجبار باید ترک می کرد . در هر اتاقی که تعدادی کامپیوتر بود دو نفر بیکار ایستاده بودند و بقیه را می پائیدند که مبادا این نفرات سایت خطرناک را باز کنند.

البته در دستگاه کثیف رجوی به گفته خودشان همه این کنترل ها به خاطر موضوعات اخلاقی بود.«کافر همه را به کیش خود پندارد» چون خود شان در این دستگاه همه را با این دید نگاه می کردند و بعد ها در اینترنت فهمیدیم که چه ها که این فرقه نکرده و دستش برای ما رو شد.

اینترنت به این دلیل سم کشنده بود که دست فرقه برای همه رو می شد و تمام تاکید ماندن در اشرف نه از برای سرنگونی و جنگ بلکه برای جفظ آبروی نداشته رجوی و مریم قجر بود. اینترنت سم بود برای رجوی نه برای افراد و این را ما در آلبانی فهمیدیم.

ح. حسینی

آلبانی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17840

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»