• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرقه رجوی رسوا شده است / ما با فرقه ای طرف هستیم که لباس انسان پوشیده اما چون حیوانات وحشی عمل می کند / آخر تا به کی باید سر به آستان یک بت مرده بگذارید؟ / این دستگاه ثمره فردی دیوانه و روانی به نام مسعود رجوی است

  • کد خبر : 17711
  • 17 اکتبر 2018 - 11:13

یکی از ارکان اصلی فرقه رجوی همانند دیگر فرقه های مخوف جهان دور نگه داشتن قربانیان این فرقه از اجتماع و مناسبات اجتماعی و همچنین قطع ارتباط قربانیان با خانواده هایشان است.
در همین رابطه بسیاری خانواده ها سالهاست در تلاش برای ملاقات با فرزندانشان هستند اما تاکنون هیچ کس موفق به دیدار با فرزندانش نشده است. همچنین بسیاری از پدران و مادران سالخورده که می خواستند فرزندان خود را برای آخرین بار ببینند اما با همه تلاشهایشان نتوانستند فرزندان اسیر خود را ببینند و بدینگونه بدون دیدن فرزندانشان چشم از جهان فرو بستند.

به راستی یک فرقه چقدر می تواند پست و حقیر باشد که از دیدار پدر و مادری بترسد ، هیچ استدلال منطقی ، قانونی برای نفی دیدار یک خانواده با فرزندش وجود ندارد الا اینکه بگوئیم ما با فرقه ای طرف هستیم که لباس انسان پوشیده اما در هویتش همچون حیوانات وحشی و درنده عمل می کند.
این فرقه پستی و رذالت را به حد اعلای خود رسانده و بدتر از همه قربانیانی که تن به این ظلم و ستم داده اند و در برابر این همه سکوت کرده اند و دم بر نمی آورند ، آخر تا به کی باید سر به آستان یک بت مرده بگذارید اگر فکر می کنید او روزی بازخواهد گشت اشتباه می کنید مسعود رجوی بت بزرگ سالهاست درهم شکسته شده و مرده است اگر زنده هم باشد هرگز نه جرات سر برون کردن دارد و نه می تواند سر برون کند.
گر که او می توانست سر برون کند مطمئن باشید این شیاد وطن فروش و خائن سالها پیش باید رخ نشان می داد پس چه نشسته اید و در برابر این همه ظلم و ستم به خودتان به خانواده تان دم برنمی آورید .
خانواده محمدی سالهاست از این کشور به آن کشور و از این شهر به آن شهر در پی فرزندشان هستند آنها همه سختی ها را به جان خریده اند تا فرزندشان را ببینند و در این راه چه بسیار فداکاریها کرده اند ، بارها توسط اوباشان و قداره بندان فرقه رجوی مورد حمله و هجوم قرار گرفته اند اما کوتاه نیامده اند.
در کشاکش این جدال با فرقه رجوی بسیاری از کسانی که این فرقه را نمی شناختند به شناخت دقیقی از این فرقه رسیدند بطوریکه حتی رادیو تلویزیون های آلبانی نیز بصورت گسترده خبر آن را پخش کردند و بزرگترین رسوائی را برای فرقه به ارمغان آوردند . در بسیاری از شبکه های تلویزیونی مجری برنامه سوال می کرد مگر چنین چیزی متصور است که کسانی مانع دیدار خانواده ای با فرزندانشان شوند ، این تمام ماجرا نیست مردم آلبانی نیز به صورت گسترده به ماهیت این مهمان ناخوانده به کشورشان پی بردند و یک علامت سوال بزرگ در جامعه آلبانی مطرح شده است و آن اینکه این فرقه چه کسانی هستند ؟ و در آلبانی چه می کنند ؟ و چرا یک خانواده نمی تواند فرزندش را ببیند؟ و این حقیقتی ست که فرقه رجوی چه بخواهد و چه نخواهد رسوایش می کند.
در هیچ کجای تاریخ ایران زمین نمونه ای همچون این موجودات نخواهیم یافت ، این دستگاه ثمره فردی دیوانه و روانی به نام مسعود رجوی است کسی که باعث ویرانی چند نسل از مردم ایران گشته است ، بسیاری خانواده ها از هر طرف داغدار هستند یا کشته است یا به کشتن داده است ، برای چه ؟ قدرت، این است تمام ماجرای این دیوانه که جنون قدرت مستش کرد ، به هر کس و ناکسی آویخت تا به قدرت برسانندش و در آخر نیز نزدیک پانزده سال است که گریخته و پاسخگو هم نیست اصلا معلوم نیست که مرده است یا که نه، زیر قبای کدام شیخک مرتجع عرب پنهان گشته است.
همه اینها در شرایطی است که این فرقه بی شرم و حیا مدعی آلترناتیو بودن هم هست و می خواهد برمردم ایران حکومت کند ، باید به آنها گفت همه مردم ایران و به طور خاص کسانی که روزگاری در این فرقه بوده اند همه چیز شما را به چشم دیده اند ، مدینه فاضله شما اشرف بود جائی که هشت کیلومتر در شش کیلومتر بود. شما شکنجه گاه درست کردید، افراد را به زندان کشیدید ، شکنجه کردید ، و تعدادی را هم زیر شکنجه به قتل رسیدند. نشست های ضد انسانی غسل ، دیگ و حوض به راه انداختید. قربانیان شورشگر را به محاکمه چند هزاره نفره کشاندید و تف بارانشان کردید ، شما به حریم انسانی همه ما تجاوز کردید . شما باید به خاطر این همه زجر و شکنجه به چند نسل از مردم ایران شرم کنید و نه ادعای آلترناتیو.
نوشته منصور نظری
انتهای پیام / ایران فانوس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17711

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی